راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور غیاب دانش‌آموزان در خودروهای نوین حمل و نقل

کمپین حمل و نقل دانش‌آموزی با هدف افزایش امنیت سفر دانش‌آموزان، ایمنی بیشتر سرویس مدرسه و رفاه بیشتر دانش‌آموزان و آرامش خاطر بیشتر اولیا و مربیان برگزار می‌شود. این مراسم با میزبانی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی ناجا و با مشارکت بخش خصوصی توانمند که دارای سابقه طولانی و حرفه‌ای در ارائه خدمات حمل و نقل هستند برگزار می‌شود.

Taxi-index-way2pay-94-05-12

در این مراسم که در محوطه داخلی کاخ موزه نیاوران و با همکاری و حمایت کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی ایران صورت خواهد گرفت، علاوه بر ارائه توضیحات از سوی نمایندگان نهادهای ذیربط در خصوص اهمیت موضوع و ویژگی‌های پیش‌بینی شده در خدمات نوین حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان، سناریوهای اجرایی برای لمس بهتر خدمات ارائه شده برای بازدیدکنندگان طراحی شده است. بعنوان مثال، در بخشی از سناریوی اجرایی که طی آن شرکت‌کنندگان در خودرو ون سرویس دانش‌آموزی مستقر می‌شوند، شرکت‌کنندگان مشاهده خواهند نمود که چگونه با سوار شدن یک دانش‌آموز در وسیله و استفاده از تجهیزات انگشت نگار، پیامک اطلاع رسانی؛ به والدین و مربیان مدرسه؛ به محض عملیات شناسایی دانش‌آموز توسط سامانه انگشت نگار خودرو سرویس ارسال خواهد شد. طبیبی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از شهروندان درخواست نمود با توجه به مزایای پیش‌بینی شده در طرح خدمات نوین حمل و نقل دانش‌آموزی از این مراسم بازدید نمایند.

کمپین “حمل و نقل نوین دانش آموزی” در روزهای 3 شنبه و 4 شنبه 13 و 14 مردادماه در محدوده غربی کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود. این مراسم در روز 3 شنبه به مسئولین و نهادهای ذیربط اختصاص داشته و در روز 4 شنبه پذیرای عموم هموطنان خواهد بود. اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق وبگاه www.sepand.irtu.ir و یا www.irtu.ir در دسترس خواهد بود.

منبع: اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.