پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
کمپین یلدای ساد۲۴ با استقبال ۵۰ درصدی کاربران، رکورد جدیدی ثبت کرد
ساد۲۴ کمیپن یلدا خود را به مناسبت شب یلدا اجرا و جزئیات آن را منتشر کرده است. این کمپین برای ۴۰۰ هزار کاربر فعال اپلیکیشن ساد۲۴ نمایش داده شد و حدود ۵۰ درصد از کاربران به این کمپین واکنش مثبت نشان دادند.
به گزارش روابط عمومی ساد۲۴، بر اساس آمار منتشرشده از ساد۲۴، در روز جمعه ۳۰ آذرماه تعداد کاربران فعال ۲۰ درصد افزایش یافت و این افزایش تعامل منجر به رشد ۱۵ درصدی در میزان شارژ کیف پول نسبت به دوره قبل شد.
بهروز فتح آبادی، مدیر محصول ساد۲۴، دراینباره گفت: «اپلیکیشن ساد۲۴ یک برنامه در حوزه مالی است و معمولاً نرخ فروش آن در روزهای تعطیل به دلیل کاهش معاملات با چک پایینتر است؛ اما کمپین یلدا باعث افزایش فروش و شارژ کیف پول در جمعه گذشته شد.»
او همچنان افزود: «یکی از نقاط قوت این کمپین، استقبال کاربران از خدمات سرمایهگذاری اپلیکیشن بود. این خدمت به کاربران امکان مدیریت سرمایه (طلا، ارز، سکه و ارز دیجیتال) را میدهد. کاربران در این خدمت میتوانند میزان سرمایه خود را وارد نمایند تا میزان سود و ضرر آنها را طبق قیمت لحظهای مشاهده کنند.»
فتح آبادی در پایان تأکید کرد: «این کمپین بهصورت آزمایشی برگزار شد و برنامهریزی برای اجرای کمپینهای جدید در دستور کار تیم ساد۲۴ قرارگرفته است تا باتجربه و آمادگی بیشتر به اهداف بزرگتری دست یابند.»