راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کمپین یلدای ساد24 با استقبال 50 درصدی کاربران، رکورد جدیدی ثبت کرد

ساد24 کمیپن یلدا خود را به مناسبت شب یلدا اجرا و جزئیات آن را منتشر کرده است. این کمپین برای 400 هزار کاربر فعال اپلیکیشن ساد24 نمایش داده شد و حدود 50 درصد از کاربران به این کمپین واکنش مثبت نشان دادند.

به گزارش روابط عمومی ساد24، بر اساس آمار منتشرشده از ساد24، در روز جمعه 30 آذرماه تعداد کاربران فعال 20 درصد افزایش یافت و این افزایش تعامل منجر به رشد 15 درصدی در میزان شارژ کیف پول نسبت به دوره قبل شد.

بهروز فتح آبادی، مدیر محصول ساد24، دراین‌باره گفت: «اپلیکیشن ساد24 یک برنامه در حوزه مالی است و معمولاً نرخ فروش آن در روزهای تعطیل به دلیل کاهش معاملات با چک پایین‌تر است؛ اما کمپین یلدا باعث افزایش فروش و شارژ کیف پول در جمعه گذشته شد.»

او همچنان افزود: «یکی از نقاط قوت این کمپین، استقبال کاربران از خدمات سرمایه‌گذاری اپلیکیشن بود. این خدمت به کاربران امکان مدیریت سرمایه‌ (طلا، ارز، سکه و ارز دیجیتال) را می‌دهد. کاربران در این خدمت می‌توانند میزان سرمایه خود را وارد نمایند تا میزان سود و ضرر آن‌ها را طبق قیمت لحظه‌ای مشاهده کنند.»

فتح آبادی در پایان تأکید کرد: «این کمپین به‌صورت آزمایشی برگزار شد و برنامه‌ریزی برای اجرای کمپین‌های جدید در دستور کار تیم ساد۲۴ قرارگرفته است تا باتجربه و آمادگی بیشتر به اهداف بزرگ‌تری دست‌ یابند.»

منبع ساد24
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.