پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
تندیس برند کارفرمایی به یک کسبوکار و دو چهره تأثیرگذار اهدا شد
در بخش اهدای تندیس این رویداد، تندیس ویژه برند کارفرمایی به یک کسبوکار و دو چهره تأثیرگذار اهدا شد؛ محمدجواد ثابت، سعید سامان و مجموعه فناپ به دلیل نقش برجستهشان در توسعه منابع انسانی و جسارت در تحول سازمانها، این افتخار را از آن خود کردند.
رضا قربانی در بخش اهدای تندیس دومین رویداد برند کارفرمایی گفت: «سال گذشته تندیس برند کارفرمایی به سه کسبوکار دیجیکالا، ایرانسل و گروه صنعتی انتخاب اهدا شد، اما امسال قرار است یک تندیس را به یک کسبوکار و دو تندیس دیگر را به دو نفر اهدا کنیم؛ دو نفری که به توسعه برند کارفرمایی و منابع انسانی در این سالها کمک کردهاند.»
او در ادامه از امیرحسین داودیان، رضا زرنوخی، محمد صادقی، فرهاد اینالویی و کامران خلتآبادی دعوت کرد تا برای اهدای تندیس روی صحنه بیایند.
اولین تندیس به محمدجواد ثابت، مدرس و مشاور حوزه منابع انسانی به پاس مشاورههایی که به مجموعههای مختلف داده است، اهدا شد. او پس از دریافت تندیس بیان کرد: «این لطف شماست که این تندیس را به من اهدا کردید. من تا حالا از این تندیسها نگرفته بودم. یک زمانی یک پژوهشی میکردم درباره اینکه کدام ابعاد زندگی اهمیت تفحص فلسفی دارد و چه نوع زندگی ارزش زیستن دارد؟ فکر میکنم منابع انسانی میتواند پاسخ دادن به این سوال را راحتتر کند. همه ما زندگی راحتتری میخواهیم و کار هم بخشی از آن است.»
دومین تندیس به سعید سامان، مشاور برند رمیس به پاس جسارتی که در تغییر شرکتها داشته است، اهدا شد. او بعد از دریافت تندیس گفت: «بعد از ۲۲ سال کار کردن در آستانه چهلسالگی به این نتیجه رسیدم که آنچه در جهان اهمیت دارد مفهوم انسان است و اگر این را متوجه میشدیم وضعیت کشورمان بهتر بود. مدیران منابع انسانی باید از خودشان بپرسند که چقدر در وجودشان انسان را دوست دارند.»
سومین تندیس نیز به مجموعه فناپ به پاس اقدامات آموزشی و استمرارشان در این حوزه اهدا شد.
نماینده شرکت فناپ پس از دریافت تندیس اظهار کرد: «من این جایزه را به نمایندگی از ۱۲۰ نفر نیروی کارمان میگیرم و به آنها تقدیم میکنم.»
رضا قربانی در پایان این بخش از حاضران در رویداد خواست تا مدیران زن منابع انسانی برتر را به راهکار معرفی کنند تا در دورههای بعدی زنان را هم در این بخش داشته باشند. این تندیسها میتوانست به افراد دیگری هم اهدا شود و راهکار راهی جز انتخاب سه گزینه نداشته است و از حاضران روی صحنه تقاضا کرد تا هر کدام جملهای رو به حضار بگویند.
امیرحسین داودیان گفت: «ما درگیر کسبوکارهای زیادی هستیم. موفقترینها آنهایی هستند که یا خانوادگی هستند یا برای خودشان یک خانواده ساختهاند. اگر کسبوکاری میخواهد موفق باشد باید حس یک خانواده بودن را در افراد ایجاد کند.»
رضا زرنوخی نیز اظهار کرد: «ما یک برند بالاتر به نام ایران داریم. شما همه سرمایههای ایران هستید.»
فرهاد اینالویی هم بیان کرد: «اگر در فضای اقتصاد دیجیتالاگر همچنان بخواهند از طریق روزنامه نیرو جذب کنند، هنوز مفهوم برند کارفرمایی را درک نکردهاند. اگر مسائل جنسیتی هنوز در سازمانهای شما مطرح است و جلوی رشد زنان را میگیرید، این مفهوم هنوز برای شما جا نیفتاده است.»
خلتآبادی نیز گفت: «ایرانمان را ترک نکنیم. مشکل از ایرانمان نیست. بمانیم و برند کارفرمایی برای آن بسازیم که تمام دنیا در برابر آن سر تعظیم فرود بیاورند.»