راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

روزانه 110 حواله بانکی در بانکداری ویدئویی بانک ملت انجام می‌شود

بانک ملت در حاشبه یازدهمین همایش بانکداری نوین و نظام‌های پرداخت محصول «بانکداری ویدئویی» خود را معرفی کرد.

بیتا لطفی بانکداری ویدئویی را خدمتی نوین بر بستر مگابانک معرفی کرد و سپس به بررسی تجربه ارائه خدمات بانکداری ویدئویی در جهان پرداخت.

او بیان کرد: «در حال حاضر بانک سامان، شهر و پاسارگاد از جمله خدماتی هستند که بانکداری باز را ارائه می‌کنند با این حال محدودیت‌هایی دارند. یوبانک سامان مختص مشتریانی است که معدل حساب 1.5 میلیارد تومانی داشته باشند. بانک شهر کیوسک‌های محدودی را در سطح شهر قرار داده که بانکداری ویدئویی را ممکن می‌کند. وی‌پاد پاسارگاد نیز مختص مشتریان با تراکنش سقف بالاست.»

لطفی عنوان کرد: «بانک ملت این خدمت را به تمام مشتریان حقیقی ایرانی غیرمحجور ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند پس از ورود به مگابانک از این خدمت استفاده کند. عدم حضور در شعب، مشاوره اختصاصی، تعامل زنده با بانکدار و دریافت خدمات بانکی از مزایای این محصول است.»

بانک ملت پس از بررسی تراکنش‌های شعب به این نتیجه رسید که برخی خدمات پرکاربرد را به مشتریان بدهد بنابراین در فاز اول حواله ملتی، حواله ساتنا و حواله پایا در بانکداری ویدئویی بانک ملت ارائه شده است.

لطفی با اشاره به این که بانکداری ویدئویی از اول مرداد سال جاری در بانک ملت شروع به کار کرده است، گفت: «استفاده از این محصول در میان کاربران رو به رشد بوده است، در حال حاضر ۱۴۵ تماس روزانه با بانکداری ویدئویی برقرار می‌شود. تعداد حواله‌ها در روز ۱۱۰ مورد است و میانگین مجموع مبلغ حواله‌ها ۱۵۶ میلیارد ریال عنوان شده است.»

به زودی افتتاح حساب، صدور چک بانکی، خرید گواهی سپرده الکترونیک، صدور حواله پل، تغییر و به روز رسانی اطلاعات هویتی مشتری، تغییر و به روزرسانی اطلاعات تماس و محل سکونت مشتری، فعال و غیرفعال کردن کارت بانکی به بانکداری ویدئویی بانک ملت اضافه می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.