فناپزیرساخت که برپایه تفاهمنامه سهجانبه با وزارت علوم و استانداری سمنان، ساخت بزرگترین شهرک مرکز داده کشور را در شاهرود برعهده گرفته است، قرارداد ساخت این شهرک را با پارک علم و فناوری سمنان امضا کرد.
به گزارش روابط عمومی فناپ زیرساخت، این قرارداد روز گذشته ۲۶ آبان 1403 طی مراسمی در محل پارک علم و فناوری سمنان، به امضای مهدی ایزدیار، مدیرعامل فناپزیرساخت و محسن نظری، رئیس پارک علم و فناوری سمنان رسید و همزمان زمین این پروژه تحویل فناپزیرساخت شد.

پروژه ساخت شهرک مرکز داده شاهرود شامل ۲۶ مرکز داده در ۳۰ هزار متر مربع واقع در پارک علم و فناوری سمنان است.
در این مراسم علاوه بر مدیران فناپزیرساخت، محسن احمدی، شهردار شاهرود، اعضای هیئتعلمی دانشگاه شاهرود و یوسفی، مشاور اقتصادی مجلس هم حضور داشتند.