راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

استعلام آنلاین اصالت ضمانتنامه در بانک کارآفرین

سامانه استعلام آنلاین اصالت ضمانتنامه‌های بانکی برای ذینفعان از طریق وب سایت بانک کارآفرین مورد بهره برداری قرار گرفت. در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان «سامانه استعلام ضمانتنامه» از طریق وب سایت بانک کارآفرین مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش امکان استعلام اصالت کلیه ضمانتنامه‌های ریالی صادره در سیستم آفرین به صورت آنلاین از طریق صفحه اصلی وب سایت بانک به آدرس www.karafarinbank.ir و انتخاب گزینه «استعلام ضمانتنامه بانکی» برای ذینفعان ضمانتنامه فراهم شده است. همچنین صفحه استعلام ضمانتنامه‌ها از طریق نشانی www.karafarinbank.ir/check-guarantees امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، از جمله مزیت‌هایی «سامانه استعلام ضمانتنامه» این است که ذی نفعان ضمانتنامه اعم از اینکه مشتری بانک کارآفرین باشند یا نباشند، می‌توانند از طریق امکان ایجاد شده در وب سایت بانک کارآفرین، نسبت به استعلام اصالت و وضعیت ضمانتنامه صادره اطمینان حاصل کنند و پاسخ استعلام را به صورت آنی (On-Line) دریافت کنند.

بر اساس امکانات مذکور استعلام از کلیه ضمانتنامه‌های ریالی از جمله ضمانتنامه‌های صادره در روز جاری و روز‌های گذشته (اعم ازمعتبر، سررسید شده (منقضی شده) ابطال شده و پرداخت شده وجود دارد.

منبع: بانک کارافرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.