راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت به اپلیکیشن اسنپ

پروژه‌ دسترس‌پذیری اپلیکیشن اسنپ از دهم آبان ۱۴۰۱ با راه‌اندازی قابلیت «دسترس‌پذیری» به‌طور جدی کلید خورد و همواره در حال به‌روزرسانی و بهبود است. این قابلیت در همکاری تنگاتنگ تیم محصول اسنپ با افراد دارای معلولیت شکل گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، هم‌زمان با روز جهانی ناشنوایان، مسیر دسترس‌پذیری کامل این اپلیکیشن برای افراد دارای معلولیت هنوز به پایان نرسیده و تیم محصول این شرکت در حال بهبود امکانات و طراحی ویژگی‌های بیشتری برای این گروه هدف است.

علاقه‌مندان برای مطالعه‌ جزئیات بیشتر در رابطه با دسترس‌پذیری اپ اسنپ‌ به بلاگ این سامانه مراجعه کنند.

کاربران دارای معلولیت، به‌منظور داشتن تجربه‌ کاربری بهتر در استفاده از اپلیکیشن اسنپ، می‌توانند به بخش «اطلاعات کاربر» در منوی اپ بروند و در بخش دسترس‌پذیری (پایین صفحه) اطلاعات مربوط به نوع معلولیت خود را شامل ناشنوایی/کم‌شنوایی، نابینایی و کم‌بینایی (برای کاربران مسافر) و معلولیت حرکتی ثبت کنند. این اطلاعات در اپلیکیشن اسنپ ذخیره و در هر سفر به کاربر طرف مقابل اطلاع داده می‌شود تا او نیز با آگاهی و دریافت آموزش‌های لازم در سفر همراه فرد دارای معلولیت باشد.


دسترس‌پذیری اپ اسنپ به روایت اعداد


اپلیکیشن اسنپ، باهدف ایجاد فرصت برابر، برای افراد دارای معلولیت دستر‌س‌‌پذیر شده است. اسنپ از طریق طراحی قابلیت‌هایی ويژه در اپ برای هر دو گروه کاربران مسافر و راننده‌ دارای معلولیت دسترسی به خدماتش را آسان و فرصت حضور راحت‌تر در جامعه را برای این گروه از افراد فراهم کرده است.

از ابتدای راه‌اندازی قابلیت دسترس‌پذیری تا نیمه‌ شهریور ۱۴۰۳، تعداد ۱۵ هزار و ۱۰۹ کاربر راننده دارای معلولیت و ۶۷ هزار و ۸۳۸ کاربر مسافر نوع معلولیت خود را در اپلیکیشن اسنپ ثبت‌ کردند.

روابط عمومی اسنپ در پایان اضافه اعلام کرده که در این راه همچنان به همراهی، همکاری و هم‌فکری افراد دارای معلولیت و مؤسسه‌های فعال در این حوزه نیازمند است.

علاقه‌مندان برای مطالعه‌ جزئیات بیشتر در رابطه با دسترس‌پذیری اپ اسنپ‌ به بلاگ این سامانه مراجعه کنند.

منبع اسنپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.