راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری کارگاه «روایت‌گری کسب‌وکار» توسط مرکز نوآفرینی پلنت

کارگاه «روایت‌گری کسب‌وکار»، با همکاری احسان طریقت، بنیان‌گذار کانتنت فا و مشاور بازاریابی محتوا در گروه سولیکو، در محل مرکز نوآفرینی پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پلنت، هر کسب‌وکاری برای خود هویت، لحن و شخصیتی دارد. پس هر کسب‌وکار هم قصه‌ای برای تعریف کردن و پیامی برای منتقل کردن دارد. دوست دارد کسانی را پیدا کند که شیفته شنیدن داستان‌هایش باشند.

افراد، به‌عنوان صاحبان برندها، باید به کسب‌وکارشان کمک کنند تا بتواند با صدای بلندتر و به شیوه درست‌تری حرفش را بزند. به‌جای این‌که پیام‌هایش را یکی‌یکی از روی کاغذ بخواند، بتواند خودش را در یک قصه تعریف کند. بگوید کیست، از کجا آمده، پیامش چیست و چرا باید به حرفش گوش کنند. در دنیایی که هر گوشه‌اش تبلیغی وجود دارد که در آن کسب‌وکاری از مزیت‌های خود تعریف می‌کند، فقط صدای کسی شنیده می‌شود که یاد گرفته درست صحبت کند و چطور با تعریف کردن یک داستان پرکشش، خواننده را با خودش بالا و پایین ببرد و در او همزادپنداری ایجاد کند.

بر این اساس، مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت، کارگاه «روایت‌گری کسب‌وکار» برگزار می‌کند. مدرس این کارگاه استاد احسان طریقت، بنیان‌گذار کانتنت فا و مشاور بازاریابی محتوا در گروه سولیکو است و این کارگاه درباره استفاده از روایت‌گری در کسب‌وکار است. در این کارگاه به اهمیت داستان‌سرایی در شکل دادن به برند، جذب مشتریان و تقویت استراتژی‌های بازاریابی پرداخته می‌شود. هدف این است که دانش‌پذیران یاد بگیرند چگونه داستان‌های مؤثری بسازند که اعتماد ایجاد کرده و ارتباطات احساسی با مخاطبان برقرار کند، که این امر در توسعه کسب‌وکار و بازاریابی بسیار کلیدی است.

کارگاه «روایتگری کسب‌وکار»، روز 23 شهریور در محل مرکز نوآفرینی پلنت واقع در کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به این آدرس مراجعه کنند.

منبع پلنت
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.