راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عملکرد تاپ در خرداد ماه ١۴٠٣: رشد سهم مبلغ تراکنش‌ها و حفظ جایگاه سوم در تعداد تراکنش‌ها

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشرشده شاپرک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در خرداد ماه ۱۴۰۳، ضمن رشد سهم مبلغ تراکنش‌ها در کل درگاه‌ها نسبت به ماه قبل، همچنان جایگاه سومین PSP برتر کشور در شاخص تعداد تراکنش‌ها را از آن خود دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در گزارش اقتصادی شماره 108 شاپرک، تاپ با 0.13 درصد رشد، توانست سهم مبلغ تراکنشی‌ نسبت به ماه گذشته را در این شاخص ارتقا داده و به ۱۰.۶۳ برساند. همچنین در تعداد تراکنش‌ها نیز جایگاه سومی را در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت حفظ کرده است. از دیگر دستاوردهای شرکت در خردادماه رشد قریب به نیم درصدی شاخص مبلغ تراکنش‌های درگاه اینترنتی است که منجر به کسب 7.43 درصد از سهم بازار شده است.

همچنین تاپ در این گزارش در شاخص تعداد تراکنش‌های موبایلی سهم خود را به 20.03 رسانده و در شاخص مبلغی تراکنش‌های موبایلی، به سهم 22.61 از بازار دست یافته است که این نشان از ارتقا تعداد تراکنش‌های موبایلی نسبت به ماه پیشین دارد.

علاوه بر این با افزایش 0.09 درصدی تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، سهم شرکت تاپ در این شاخص به 15.06 درصد افزایش یافت. همچنین در شاخص مبلغ تراکنش‌های خرید با 0.14 درصد رشد، سهم خود را به 10.61 رسانده است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این دوره نیز، به مانند ادوار گذشته با میزان خطای پذیرندگی بسیار کم، توانسته بستر پرداخت پایداری را ایجاد کند.

منبع تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.