راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بانک دی ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران را بعد از ۳ سال امکان‌پذیر کرد

بانک دی امکان درخواست غیرحضوری و ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران را پس از گذشت سه سال از کمپین سراسری خود فراهم کرده است.

به گزارش راه‌‌پرداخت، بانک دی در خبری که در وبسایت این بانک منتشر شد، اعلام کرد که درخواست غیرحضوری و ارسال کارت بانکی به هر نقطه از ایران فراهم شده است. در متن این خبر عنوان شده است: «در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، سرویس جدید «درخواست صدور کارت نقدی» در سامانه‌های دی‌نت و دی‌جت بانک دی راه‌اندازی شد.»

 با استفاده از این سرویس، تمامی مشتریان حقیقی که به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کرده‌اند یا دی‌کارت آن‌ها منقضی یا مفقود شده یا نیاز به دی‌کارت جدید دارند، می‌توانند از طریق گزینه «صدور کارت» در اینترنت‌بانک دی (دی‌نت) یا اپلیکیشن دی‌جت درخواست خود را ثبت کنند.

پس از ثبت درخواست، کارت صادر شده از طریق پست به آدرس مشتری ارسال می‌شود. مشتری نیز باید پس از دریافت دی کارت خود، با ورود به دی‌نت یا دی‌جت اقدام به فعال‌سازی آن کند.»

خبر جدید در حالی منتشر شده است که بانک دی پاییز سال ۱۴۰۰ در کمپین تبلیغاتی بزرگی ادعای مشابهی کرده بود. راه‌پرداخت در آن زمان به بررسی تجربه کاربری «افتتاح حساب آنلاین و دریافت کارت نقدی در خانه» بانک دی پرداخت؛ این بررسی نتایج جالبی به همراه داشت. امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری در بانک دی فراهم بود اما کاربر پس از تکمیل ثبت‌نام خود به صورت آنلاین برای دریافت کارت باید به یکی از شعب فیزیکی این بانک مراجعه می‌کرد.

 پاسخ اپراتور پشتیبان بانک دی به خبرنگار راه‌پرداخت در خصوص این مشکل این بود: «برای دریافت کارت بانکی باید به شعبه مراجعه کنید و تنها افتتاح حساب غیرحضوری است نه دریافت کارت». این در حالی بود که بانک دی هدف خود از عرضه این خدمت را بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب عنوان کرده بود. 

حال پس از گذشت حدود سه سال بانک دی دوباره اعلام کرده که ارسال کارت به هر نقطه از ایران برای مشتریان فراهم شده است، با توجه به ادعای قبلی این بانک، باید دید که آیا این بار امکان ارسال کارت به در خانه مشتریان عملیاتی شده است یا خیر.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.