راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

هلدینگ صاد در ۲ عنوان شغلی استخدام می‌کند

هلدینگ فناوری و نوآوری صاد از دی‌ماه سال ۱۳۹۹ به طور رسمی کار خود را آغاز کرد. راه‌اندازی این مجموعه با رویکرد ایجاد تحول دیجیتال در بدنه بانک صادرات و اجرای طرح‌های استراتژیک در حوزه فناوری اطلاعات صورت گرفت و براین‌اساس سه‌ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ با تمرکز بر جذب نیروهای متخصص و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز سپری شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ فعالیت اصلی هلدینگ صاد با تخصیص چهار شرکت فناوری اطلاعات به زیرمجموعه هلدینگ کلید خورد.

هلدینگ صاد جهت تکمیل تیم متخصصان خود کارشناس مدیریت منابع انسانی و کارشناس کنترل پروژه استخدام می‌کند.


کارشناس مدیریت منابع انسانی


به گزارش روابط عمومی صاد، دارابودن مدرک کارشناسی ارشد و MBA در رشته‌های مدیریت منابع انسانی و سایر رشته‌های مرتبط، حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه مدیریت منابع انسانی و آشنایی با نرم‌افزارهای مربوطه از شرایط احراز در این شغل به حساب می‌آید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).

هلدینگ فن‌آوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، جهت تکمیل تیم متخصصان خود در حوزه منابع انسانی، از یک کارشناس مدیریت منابع انسانی دعوت به همکاری می‌کند.

مهارت‌ها و دانش مورد نیاز

  • دارابودن رویکرد استراتژیک در حوزه مدیریت منابع انسانی
  • تسلط بر موضوعات شرح شغل و شرایط احراز شغل
  • آشنایی با نظام‌های حقوق و دستمزد و جبران خدمت
  • تسلط بر مقوله طبقه‌بندی مشاغل
  • آشنایی با بودجه‌بندی حوزه مدیریت منابع انسانی
  • آشنایی با قوانین کار، تأمین اجتماعی و مالیاتی
  • مهارت تحلیل شاهدمحور
  • مهارت‌های ارتباطی (نوشتاری و کلامی)
  • مهارت شبکه‌سازی تخصصی
  • مهارت تصمیم‌گیری و حل مسئله
  • توانایی کار با سامانه‌های مدیریت منابع انسانی (HRIS)
  • مهارت پیشرفته در استفاده از نرم‌افزارهای MS Office
  • آشنایی با سامانه‌های ERP
  • تسلط به زبان انگلیسی

شرح وظایف و مسئولیت‌ها

  • طراحی و استقرار نظام بهبود تجربه کارکنان در گروه صاد
  • پایش مستمر بازار کار با رویکرد شناسایی روندها، فرصت‌ها و تهدیدها
  • طراحی و تدوین راهبرد حوزه مدیریت منابع انسانی منطبق با برنامه راهبردی گروه صاد
  • طراحی نظام حقوق و دستمزد منطبق بر روش گریدینگ شغلی
  • طراحی و استقرار نظام حفظ و نگهداشت کارکنان
  • طبقه‌بندی مشاغل و طراحی مسیرهای شغلی
  • طراحی بهینه چارچوب قراردادهای پرسنلی
  • تهیه قراردادها و صدور احکام مختلف شامل استخدام، تغییر حقوق، تغییر شغل و پایان خدمت
  • تدوین و به‌روزرسانی شرح شغل و شرایط احراز شغل
  • تدوین و به‌روزرسانی آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت ریسک حوزه مدیریت منابع انسانی
  • پایش مستمر و آسیب‌شناسی رضایتمندی کارکنان
  • مستند‌سازی
  • پایش مستمر ادبیات آکادمیک و تجربیات جهانی جدید در حوزه مدیریت منابع انسانی

مزایا و تسهیلات

  • بیمه درمان تکمیلی
  • امکان دریافت تسهیلات
  • پاداش و کارانه
  • کمک‌هزینه دوره آموزشی
  • هزینه ناهار و ایاب ذهاب
  • امکانات ورزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن خرید

کارشناس کنترل پروژه


دارابودن مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، MBA، مهندسی فناوری اطلاعات و سایر رشته‌های مرتبط، حداقل 3 سال سابقه کار در حوزه برنامه‌ریزی و کنترل پروژه از شرایط احراز این شغل به‌حساب می‌آید (سابقه کار در حوزه فناوری اطلاعات و نظام مالی به‌عنوان مزیت لحاظ خواهد شد).

مهارت‌ها و دانش موردنیاز

  • آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه‌ها و استاندارد PMBOK
  • آشنایی با نرم‌افزارهای Primavera، MSP و Office
  • آشنایی با اقدامات برنامه‌ریزی و کنترل پروژه بخش‌های مهندسی و تدارکات
  • آشنایی با مفاهیم برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • مسلط به مفاهیم جریان نقدینگی پروژه و بودجه‌بندی پروژه و کنترل آن‌ها
  • آشنا با مفاهیم مدیریت ریسک
  • آشنایی با تکنیک Earned Value
  • آشنایی با مدل‌های چابک
  • توانایی مستندسازی، عارضه‌یابی و حل مسئله
  • مهارت گزارش‌نویسی
  • روحیه کار تیمی، پیگیری و برقراری ارتباط مؤثر با همکاران و ارکان پروژه
  • مسلط به زبان انگلیسی

شرح وظایف و مسئولیت‌ها

  • تهیه و تدوین Charter، Project، CBS، PMS و WBS
  • تهیه برنامه زمان‌بندی مبنا، جبرانی و مقطعی پروژه به همراه منابع
  • تهیه و تدوین گزارش‌ها ادواری، مدیریتی و داشبورد
  • کنترل عملیات، محدوده، زمان، تغییرات، ریسک‌ها، اسناد و مدارک پروژه‌ها
  • کنترل وضعیت پیشرفت پروژه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب جهت اجرای پروژه‌ها مطابق با برنامه زمان‌بندی
  • آنالیز انحرافات و تأخیرات پروژه‌ها و ارائه گزارش‌ها لازم
  • تهیه بانک اطلاعات مستندات پروژه
  • مستندسازی، طبقه‌بندی و آرشیو مستندات پروژه
  • تهیه و ارائه گزارش‌ها ماهانه و مدیریتی و برگزاری و مدیریت جلسات هماهنگی پروژه
  • کنترل و نظارت واحدهای مختلف پروژه و تهیه گزارش‌ها آنالیز تأخیرات به تفکیک هر واحد
  • ارزیابی کیفیت پروژه
  • تهیه دستورالعمل‌ها و فرم‌های برنامه‌ریزی و کنترل پروژه
  • تعریف KPIهای پروژه
  • تعامل دائم با ذی‌نفعان

مزایا و تسهیلات

  • بیمه درمان تکمیلی
  • امکان دریافت تسهیلات
  • پاداش و کارانه
  • کمک‌هزینه دوره آموزشی
  • هزینه ناهار و ایاب‌وذهاب
  • امکانات ورزشی
  • بسته‌ها و هدایای مناسبتی
  • بن خرید

از علاقه‌مندان به عضویت در گروه صاد دعوت می‌شود رزومه خود را به آدرس info@saad.holdings ارسال کنند. لطفاً در قسمت عنوان ایمیل، نام شغل موردنظر را بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.