راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

داتین با همراهی دانشگاه فردوسی و تریگ‌آپ برگزار می‌کند / رویداد Block&Fin Stars برای علاقه‌مندان به نوآوری

دانشگاه فردوسی و شتاب‌دهنده تریگ‌آپ با حمایت و همراهی داتین، رویداد Block&Fin Stars را برای دانشجویان و علاقه‌مندان به نوآوری و فناوری‌های مالی برگزار می‌کند.

این رویداد، ویژه دانشجویان در هر سطح تحصیلی است که به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و شتاب‌دهنده تریگ‌آپ و با همراهی داتین روز سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود. در این برنامه دانشجویان قرار است ایده‌های کسب‌وکاری خود را با محورهای فناوری‌های مالی، هوش مصنوعی و بلاکچین در معرض قضاوت داوران بگذارند.


چه کسانی مخاطب این رویداد هستند؟


به گزارش روابط عمومی شرکت داتین، Block&Fin Stars دو نوع شرکت‌کننده دارد؛ بخشی از شرکت‌کنندگان برای آشنایی بیشتر با مباحث فناوری‌های مالی، نوآوری و کسب‌وکاری و شنیدن تجربیات سخنران‌ها حضور دارند و برخی دیگر از شرکت‌کنندگان ثبت طرح انجام می‌دهند. در روز رویداد، هشت طرح منتخب می‌شود و اعضای طرح‌های انتخابی، ۱۰ دقیقه زمان دارند تا ایده خود را ارائه دهند. در نهایت، داوران برنامه که چهار فرد متخصص و باتجربه هستند، سه تیم برتر را انتخاب و به آنها تسهیلات ویژه و جوایز اهدا می‌کنند.


نقش داتین در این رویداد


داتین علاوه بر حمایت از این رویداد آموزشی، با حضور متخصصانش در بخش داوری و ارائه سخنرانی، همراه دانشجویان است و مارال میرزایی، مدیر امور مشتریان بانکداری نوین داتین به‌عنوان سخنران و داور در این رویداد یک‌روزه حضور دارد. او قرار است درباره «نوآوری، فناوری مالی و آینده» با دانشجویان گفت‌وگو و تجربیاتش را به آنها منتقل کند. همچنین در کنار تیم داوری حضور دارد تا بتوانند در تعامل با یکدیگر، بهترین ایده‌های کسب‌وکاری دانشجویان را در محورهای رویداد برگزینند.

این رویداد ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ در سالن خیام دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره این رویداد را اینجا بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.