راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری برگزار شد / توسعه همکاری تکسا با اتحادیه و صنف طلا و جواهر

راهکار کارت‌خوان متصل به سامانه مؤدیان تکسا با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری، اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه و نمایندگان سازمان امور مالیاتی پیاده‌سازی شد. شرکت معتمد هوشمند تکسا به‌عنوان معتمد مطرح در ارائه راهکارهای مبتنی بر پرداخت متصل به سامانه مؤدیان، این‌بار اقدام به تجهیز و ارائه راهکار تخصصی صنف طلا و جواهر به مؤدیان فعال در شهرری کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت معتمد هوشمند تکسا، در مراسمی که با حضور رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرری و همچنین اعضای هیئت‌مدیره این اتحادیه برگزار شد، واحدهای صنفی این بخش توسط تکسا تجهیز شد. شرکت تکسا با نصب، راه‌اندازی و آموزش عملی راهکار تخصصی پرداخت متصل به سامانه مؤدیان در تلاش است به فعالان این حوزه در تمامی شهرهای ایران خدمات ویژه‌ای ارائه دهد.

این مراسم با حضور لطف‌الله ستاره، رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر شهرری؛ مجتبی موسی‌پور، معاون عملیات امور اجرایی و توسعه کسب‌وکار مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان؛ مهدی بردابرد، مدیرعامل شرکت معتمد هوشمند تکسا و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه در محل واحدهای صنفی برگزار شد و علاوه بر راهکار کارت‌خوان متصل به سامانه مؤدیان، سایر خدمات ویژه شرکت تکسا برای فعالان حوزه طلا و جواهر معرفی شد.

گفتنی است شرکت معتمد هوشمند تکسا، با سهام‌داری شرکت‌های توسن (توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین)، توسن‌تکنو (توسعه فن‌افزار توسن) و تراکنش همراه ایمن مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی را کسب کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.