راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت شاپرک کارشناس پشتیبانی کاربران (Help desk) استخدام می‌کند

شرکت شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) با هدف کنترل و نظارت، سیاست‌گذاری و پایش، تحلیل و برنامه‌ریزی، رصدگری و آینده‌پژوهی، توسعه زیرساخت‌های فنی، حقوقی، قانونی، نظارتی و انسانی شبکه پرداخت الکترونیک کشور و همچنین مدیریت بازار و رانت‌زدایی از آن به‌عنوان بازوی بانک مرکزی در دهم دی‌ماه سال ۱۳۹۰ تشکیل شد.

فعالیت‌های شرکت با اتصال سوئیچ شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت، عمدتاً معطوف به ایجاد زیرساخت لازم برای انجام این مأموریت مهم شد و اینک پس از یک دهه فعالیت، نقشی محوری در حوزه پرداخت الکترونیک کشور ایفا می‌کند؛ به‌طوری‌که براساس وظایف محوله در محقق ساختن فرامین و مقررات ملی و حاکمیتی در موضوع پرداخت الکترونیکی به‌عنوان شرکتی توانا عمل کرده و قادر به بهره‌برداری هوشمندانه و هدفمند از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های داخلی و خارجی در این حوزه است. اکنون شرکت شاپرک در راستای تکمیل نیروی انسانی خود از کارشناس پشتیبانی کاربران (Help desk) دعوت به همکاری می‌کند.

کارشناس پشتیبانی کاربران (Help desk)

مهارت‌های مورد نیاز:

  • مسلط به عیب‌یابی سخت‌افزار
  • مسلط به سیستم‌عامل ویندوز کلاینت و مجموعه آفیس
  • آشنایی با آنتی ویروس‌های سازمانی

علاقه‌مندان و واجدین شرایط می‌توانند رزومه خود را با درج عنوان شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hrm@shaparak.com ارسال کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.