راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

طرح هدیه سازمانی انتشارات راه پرداخت به بهانه نوروز ۱۴۰۳ / یک هدیه ماندگار

انتشارات «راه پرداخت» در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با نزدیک به ۲۰۰ عنوان کتاب برای همکاری با کسب‌وکارها به منظور تکمیل بسته‌های نوروزی آنها اعلام آمادگی کرده است. این انتشارات ۳۶ کتاب‌ در زمینه فناوری و نوآوری را که بیشتر مناسب هدیه‌دادن در ایام نوروز است، گلچین کرده‌‌ و کسب‌و‌کارها می‌توانند از این فهرست، کتاب یا بسته‌های کتاب سازمانی خود را انتخاب کنند. در این هدیه ماندگار به تمام جزئیات توجه شده و امکاناتی نظیر بازطراحی جلد کتاب‌ها با توجه به هویت بصری کسب‌و‌کارها، بسته‌بندی به صورت سفارشی‌سازی‌شده، انتشار یادداشت یکی از مدیران ارشد کسب‌وکار و انتشار متن معرفی کسب‌وکار در کتاب، چاپ لوگوی کسب‌وکار روی جلد کتاب و… وجود دارد.

هر سال در آستانه سال نو کسب‌وکارهای موفق برای همکاران، مشتریان و شرکای خود هدیه‌های ارزنده‌ای ارسال می‌کنند. در این بسته‌‌ها، هدیه‌های متعددی وجود دارد؛ هدیه‌هایی که معمولاً به همراه یک بسته‌بندی شیک و زیبا ارسال می‌شوند. یکی از آیتم‌های ثابت بسته‌های هدیه، «کتاب» است. هر کتاب و بسته‌های کتاب به خودی خود یک هدیه کامل هستند، اما کتاب‌ها می‌توانند کامل‌کننده بسته‌های نوروزی کسب‌وکارها هم باشند.

انتشارات راه پرداخت در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با نزدیک به ۲۰۰ کتاب آماده همکاری با کسب‌وکارها برای تکمیل بسته‌های نوروزی است. این انتشارات ۳۶ کتاب‌ را انتخاب کرده‌ که بیشتر مناسب هدیه دادن در ایام نوروز هستند. این کتاب‌‌ها در زمینه‌ فناوری و نوآوری از کتاب‌های برتر هستند و مطالعه آنها توسط تعداد زیادی از مخاطبان به دیگران پیشنهاد شده است.


برای همکاران، مشتریان و شرکا


چه برای همکاران، چه برای مشتریان و چه برای شرکای کسب‌وکار خود دنبال کتاب یا بسته‌های کتاب بگردید، این فهرست ۳۶تایی می‌تواند تسهیلگر انتخاب‌های شما باشد. مدیران حرفه‌ای کسب‌وکارهای موفق در انتخاب‌هایشان تلاش می‌کنند کتاب‌هایی را انتخاب کنند که معرف شخصیت برند آنها باشد. ۳۶ کتابی که از بین ۲۰۰ کتاب انتخاب شده، گلچینی از بهترین‌هاست.


چرا کتاب هدیه مناسبی است؟


در انتشارات راه پرداخت این امکان فراهم شده که کتاب‌ها با لوگو و حتی مقدمه و معرفی حامی آماده شوند. علاوه بر این، امکان بسته‌بندی‌های زیبا فراهم است. تمام کتاب‌های انتشارات راه پرداخت با کاغذ کادو و شیرینگ عرضه می‌شوند.

این امکان برای کسب‌و‌کارها فراهم است که لوگو و پیام‌‌شان را روی کاغذ کادو‌ها چاپ کنند. انتشارات راه پرداخت جزو اولین انتشاراتی‌ها در ایران بود که لوگوی کسب‌وکارهای موفق را به‌عنوان حامی روی نسخه چاپی کتاب‌ها درج کرد؛ روشی که بعداً مورد توجه دیگر انتشاراتی‌های موفق ایرانی قرار گرفت و امروز بسیاری از انتشاراتی‌های شناخته‌شده کتاب‌‌ها را با لوگوی کسب‌وکار به‌عنوان حامی منتشر می‌کنند.

در طرح «هدیه سازمانی» انتشارات راه پرداخت این امکان برای کسب‌وکارها فراهم است که لوگوی کسب‌وکارشان را روی جلد و بخش‌هایی از کتاب درج کنند. همچنین مقدمه‌ای به قلم مدیران کسب‌وکار و نیز معرفی کسب‌وکار در کتاب چاپ می‌شود. قاعدتاً کتابی که این‌چنین سفارشی‌سازی‌ شده برای همکاران، مشتریان و شرکای کسب‌وکار جذاب‌تر از کتابی است که هیچ نشانی از کسب‌وکار ندارد.


کتاب‌ها نفس می‌کشند


رضا قربانی، بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار  معتقد است که در طول سال‌های گذشته بسیاری از هدیه‌ها از بین رفته و فراموش شده‌اند، ولی کتاب‌ها زنده‌اند و نفس می‌کشند. اگر سری به اتاق مدیران موفق کسب‌وکارهای ایرانی بزنید حتماً کتابخانه‌ای هست و حتماً کتابی از کتاب‌های راه پرداخت را می‌توانید آنجا پیدا کنید. کسب‌وکاری که چند سال قبل کتاب را به همراه لوگوی خود برای مدیری دیگر فرستاده، حتی امروز هم لوگوی کسب‌وکارش در اتاق آن مدیر می‌درخشد.

قربانی با اشاره به هدیه سازمانی انتشارات راه پرداخت گفت: «یک کتاب‌ می‌تواند بارها و بارها خوانده شود و تا مدت‌ها در کنار افراد باقی می‌ماند و محتوای کتاب‌ هم در رشد و توسعه فردی اثربخش است. علاوه بر همه این موارد، کتاب یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌های ممکن برای هدیه سازمانی است. در انتشارات راه پرداخت با انتخاب ۳۶ کتاب سعی کرده‌ایم در مسیر ساختن بسته‌‌ای متفاوت به بهانه نوروز ۱۴۰۳ در کنار شما باشیم.»


طراحی متناسب با هویت بصری کسب‌وکارها


انتشارات راه پرداخت معتقد است که بسته‌بندی کتاب به اندازه خود کتاب مهم است؛ به همین خاطر همه کتاب‌های راه پرداخت شیرینگ شده و همراه با کاغذ کادوی سفارشی هر کتاب عرضه می‌شوند. علاوه بر این راه پرداخت در طرح هدیه سازمانی می‌تواند بسته‌های متمایزی برای کتاب‌های انتخابی مشتریان طراحی و آماده کند.

دغدغه‌ شخصی‌سازی هدایا به خوبی در راه پرداخت درک شده است. بر همین اساس چند پیشنهاد برای کسب‌و‌کارها وجود دارد:

  • بازطراحی جلد کتاب‌ها با توجه به هویت بصری کسب‌وکار مشتری
  • چاپ لوگوی کسب‌وکار روی جلد کتاب
  • انتشار یادداشت یکی از مدیران ارشد کسب‌وکار و انتشار متن معرفی کسب‌وکار در کتاب
  • بسته‌بندی به صورت سفارشی‌سازی‌شده
  • عدم درج قیمت

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد کتاب‌ها می‌توانند با شماره‌ تلفن ۴۴۴۴۳۹۶۶ تماس بگیرند یا با مراجعه به سایت انتشارات راه پرداخت، فرم هدیه سازمانی را پر کنند تا از سوی این انتشارات با آنها تماس گرفته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.