راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر مارکتینگ آبان‌تتر از رقم ‌خوردن اتفاق‌های خوب درنتیجه برگزاری رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / گسترش کاربرد استفاده از رمزارزها و تعاملات کسب‌و‌کارها

۹ ژانویه رویدادی با محوریت بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال است که موجبات تعامل و همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه با یکدیگر را فراهم می‌کند. آبان‌تتر یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد است که در گفت‌وگو با حسین رستمی، مدیر مارکتینگ آن، درباره فضای رویداد صحبت کردیم و همچنین دلیل حضورشان در رویداد ۹ ژانویه را بررسی کردیم.

به گفته مدیرمارکتینگ آبان‌تتر حضور این تعداد از بازیگران صنعت کنار یکدیگر در رویداد ۹ ژانویه موجب رقم خوردن اتفاق‌های خوب و مؤثری در آینده می‌شود، زیرا در این فضا امکان تعامل کسب‌و‌کارها با یکدیگر فراهم شده است و همه این مسائل درنهایت باعث افزایش موارد استفاده از رمزارزها می‌شود.

مدیر مارکتینگ آبان‌تتر معتقد است سومین رویداد ۹ ژانویه رشد بسیار زیادی نسبت به سال گذشته داشته است. در این رویداد بازیگرهای مختلف صنعت که در این بازار حضور فعالی دارند، حاضر شده بودند، ضمن اینکه شکل و شمایل ارائه‌ها و محتواها ژیشرفت قابل توجهی داشته است و ارائه‌ها و محتواها توسط افراد مؤثر صنعت رمزارز و بلاکچین انجام شده است.

رستمی درباره حمایت آبان‌تتر از انتشار کتاب «استاندارد فیات» و رونمایی از این کتاب گفت: «همراهی آبان‌تتر در انتشار این کتاب برای مخاطب فارسی‌زبان، برای ما متضمن معناداری ویژه‌ای است. «استاندارد فیات» کتابی با درون‌مایه‌‌ای بسیار خواندنی ا‌ست که پیوند عمیقی با اندیشه‌های هم‌بنیان‌گذاران آبان‌تتر برقرار می‌کند و امیدواریم همراهی‌مان با مجموعه انتشارات راه پرداخت در انتشار این کتاب، قدمی مؤثر در مسیر بیشتر خوانده ‌شدن این کتاب ارزشمند باشد.»

مدیر مارکتینگ آبان‌تتر درباره دستاوردهای مهم رویداد ۹ ژانویه توضیح داد فراهم ‌شدن فضایی برای گفت‌وگو و شکل‌گیری همکاری‌های آتی، یکی از دستاوردهای مهم این رویداد است. او معتقد است علاوه‌بر فراهم‌ شدن فضایی برای همکاری، بازتاب چنین گردهمایی‌هایی با محوریت بلاکچین و رمزارز می‌تواند قدم مفیدی در راستای همه‌پذیری این حوزه و اعتمادسازی پیرامون سازمان‌های فعال در این حوزه باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.