راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

جذاب‌ترین بخش رویداد ۹ ژانویه از نگاه مدیر کاریزما ایکس / نشست‌ها و سخنرانی‌های اثربخش

۹ ژانویه رویدادی با محوریت بلاکچین، رمزارز و دارایی دیجیتال است که در آن، دغدغه‌های اکوسیستم رمزارز به بحث گذاشته می‌شود و موجبات تعامل و همکاری کسب‌وکارهای فعال در این حوزه را فراهم می‌کند. کاریزما یکی از شرکت‌های حاضر در بخش نمایشگاهی این رویداد است و سید کیارش امامیان، مدیرعامل صرافی رمزارز کاریزما، معتقد است جذاب‌ترین بخش رویداد ۹ ژانویه مربوط به سخنرانی‌ها و نشست‌های آن بوده است. به گفته امامیان در این رویداد کسب‌و‌کارهای مختلفی حضور داشته‌اند و ظرفیت شبکه‌سازی خوبی فراهم شده است.

مدیرعامل صرافی رمزارز کاریزما با اشاره به رویداد ۹ ژانویه گفت: «این رویداد بسیار خوب برگزار شد و من انتظار چنین استقبالی را نداشتم.»

فاطمه جعفری، مدیر پروژه گروه مالی کاریزما، پیش‌تر توضیح داده بود که کاریزما یک نهاد مالی است و 12 شرکت زیرمجموعه دارد که عبارت‌اند از: قسمت‌های کارگزاری بازار سرمایه، کارگزاری بیمه، بیمه زندگی، شرکت‌های انرژی و سرمایه‌گذاری، مشاور سرمایه‌گذاری، سبدگردانی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، لیزینگ، صرافی و بازرگانی. درواقع کاریزما یک هلدینگ خدمات مالی است که مجموعه این شرکت‌های مالی و سرمایه‌گذاری انواع خدمات را به افراد حقیقی و حقوقی ارائه می‌کنند.

او معتقد است یکی از موضوعاتی که برای کاریزما بسیار حائز اهمیت است سرمایه‌گذاری روی فناوری اطلاعات و زیرساخت‌های نرم‌افزاری است؛ چه به لحاظ خدماتی که خودش به افراد حقیقی و حقوقی ارائه می‌دهد و چه به لحاظ زیرساخت‌هایی که آماده می‌کند تا از این طریق به اهالی بازار و فعالان بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری کمک کند بتوانند ابزارهایشان را کامل‌تر کنند و به افراد مختلف خدمات ارائه دهند.

به گفته جعفری، کاریزما در کنار این خدمات و فعالیت‌ها توانسته مجوز توکن‌سازی صندوق‌های سرمایه‌گذاری از سازمان بورس و اوراق بهادار را در سندباکس بگیرد. توکن‌سازی 3 صندوق سرمایه‌گذاری کاریزما با نام‌های کهربا، کارا و اهرم در بستر سندباکس با هدف تسهیل روند سرمایه‌گذاری انجام شده و ویژگی‌هایی به صندوق سرمایه‌گذاری اضافه کرده است. خدمات این 3 صندوق در بستر مزدکس و کاریزما ایکس ارائه می‌شود.

جعفری با اشاره به هدف کاریزما از شرکت در این رویداد گفت:‌ «هدف ما معرفی کاریزما ایکس و خدماتی است که در حوزه بلاکچین و زیرساخت‌ دارد به اهالی صنعت ارائه می‌کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.