راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مالک محصول هیتوبیت درباره شبکه‌سازی در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید / تعاملات بسیار سازنده‌ای شکل گرفت

هیتوبیت هم‌زمان با رویداد ۹ ژانویه از مسیر جدید کسب‌و‌کاری‌اش با نام هیتوبیت بیزینس (خدمات سازمانی رمزارزی) رونمایی کرد. به گفته مالک محصول هیتوبیت استقبال خوبی از رونمایی هیتوبیت بیزینس در این رویداد شد.

فریبا اصفهانی، مالک محصول هیتوبیت، معتقد است سطح بالای تیم‌ها و ارائه‌ها باعث استقبال زیادی از رویداد شده است و ارائه‌ها بسیار کمک‌کننده بودند. به گفته اصفهانی حضور شرکت‌ها و تیم‌های مختلف منجر به سرعت بخشیدن به شکل‌گیری تعاملات سازنده شده است. در ادامه گزارش تصویری غرفه هیتوبیت در روز دوم رویداد ۹ ژانویه را نیز مشاهده می‌کنید.

صالح خواجه‌دلویی، مدیرعامل هیتوبیت نیز از راهکارهای سازمانی هیتوبیت در رویداد ۹ ژانویه می‌گوید. صالح خواجه‌دلویی با اشاره به راهکارهای سازمانی هیتوبیت گفت: «هیتوبیت سعی کرده نیاز کاربران و ویژگی‌های آنها را دقیق بررسی کند و آنها را در نظر بگیرد و با توجه ‌به این موارد راهکارها و خدماتی ارائه دهد که از این طریق، شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند از مزایا و فواید بلاکچین و رمزارز بهترین استفاده را ببرند. همچنین این شرکت تلاش کرده تعامل و همکاری دوطرفه و پایداری را ایجاد کند که توسعه هر دو مجموعه را به دنبال داشته باشد.»

او با اشاره به ارزش‌های هیتوبیت ادامه داد: «از آنجایی‌ که مأموریت هیتوبیت تسهیل روند استفاده از رمزارزهاست ما سعی کرده‌ایم راهکارهای سازمانی را در فرایندی ساده، سریع و بهینه پیاده‌سازی کنیم و در اختیار شرکت‌ها قرار دهیم. هیتوبیت همواره تلاش کرده نوآوری و فناوری را سرلوحه خودش قرار دهد؛ از همین رو با بررسی خدمات سازمانی رمزارزی بهترین صرافی‌ها و مجموعه‌ها در دنیا، استراتژی Best Practices را در پیش گرفته و کوشیده در کنار مطالعه بازار و نیازسنجی سازمان‌ها و کسب‌و‌کارهای ایرانی که نیازمند چنین خدماتی در این حوزه هستند، راهکارهای سازمانی‌اش را ارائه کند. هیتوبیت در این مسیر ارزش‌هایی نظیر نوآوری، اعتماد، کاربرمحوری، شفافیت و تعهد را سرلوحه خود قرار داده است.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.