راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش تصویری از روز اول سومین رویداد ۹ژانویه

نخستین روز از سومین دوره رویداد دو روزه 9 ژانویه مورخ 19 دی‌ماه در محل کتابخانه ملی برگزار شد. بیش از هزار نفر از فعالان، علاقه‌مندان و کسب‌وکارهای حوزه رمزارز و بلاکچین در این رویداد شرکت کردند.

افتتاحیه رویداد 9 ژانویه در سالن قلم کتابخانه ملی برگزار شد. در افتتاحیه رویداد، صاحبان کسب‌وکارهای رمزارزی به سخنرانی پرداختند. از جمله سخنرانان این رویداد می‌توان به امیرحسین راد، مدیرعامل نوبیتکس؛ فاطمه جعفری، مدیرگروه پروژه کاریزما؛ امین امین‌زاده، هیئت‌مدیره آبان‌تتر و… اشاره کرد.

همچنین رضا قربانی هم‌بنیان‌گذار، کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و رضا جمیلی مدیر توسعه کسب‌وکار راه‌کار نیز در افتتاحیه رویداد 9 ژانویه به سخنرانی پرداختند.

در ادامه رویداد نیز پنل‌ها و سخنرانی‌های دیگری با حضور فعالان اکوسیستم رمزارز برگزار شد. بخش‌های نمایشگاه، کارگاه، کاریابی، اهدا جوایز… ازجمله بخش‌های جدیدی هستند که به رویداد 9 ژانویه امسال اضافه شده‌اند.

گفتنی است هم‌زمان با سخنرانی‌ها، برای اولین‌بار، در سایر سالن‌های کتابخانه ملی کارگاه‌هایی با هدف بررسی امکان‌های مالی و کسب‌وکاری برای سرمایه‌گذاران خرد، سرمایه‌گذاران نهادی، آموزش رفتار و تصمیم‌سازی درست در بازارهای پرریسک و معرفی پروژه‌های جذاب اکوسیستم رمزارز دنیا برگزار شد.

بخش اول کارگاه‌های آموزشی نیز با ارائه مباحثی توسط فعالان این حوزه برگزار شد. از ارائه‌دهندگان می‌توان به مدیران کسب‌وکارهایی چون والکس، کاریزما و… اشاره کرد. همچنین در حاشیه این رویداد جوایزی نیز به هفت چهره منتخب اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.