راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد ۹ ژانویه آغاز شد / تاثیرگذاری 9 ژانویه در شبکه‌سازی و تقویت اکوسیستم نوآوری

رویداد دو روزه ۹ ژانویه در محل کتابخانه ملی آغاز و مراسم افتتاحیه آن در تالار قلم برگزار شد. رضا جمیلی این رویداد را فرصتی برای شبکه‌سازی دانست و رضا قربانی نیز اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین رویدادی در تقویت کامیونتی رمزارز و اکوسیستم نوآوری تأثیرگذار باشد.

رویداد ۹ ژانویه یک رویداد سالانه با محوریت کسب‌وکارها و فعالان حوزه رمزارز، بلاکچین و دارایی دیجیتال است که هر سال به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار برگزار می‌شود. در ابتدای مراسم افتتاحیه سال جاری، رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار و هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه ضمن تشریح جزئیات رویداد، این رویداد را فرصتی برای شبکه‌سازی و تعامل اکوسیستم نوآوری دانست و رویداد ۹ ژانویه را یک رویداد علمی معرفی کرد.
به گفته جمیلی این رویداد ۲ روزه در ۶ بخش، میزبان سخنران‌ها، ارائه‌کنندگان کارگاه‌ها و مخاطبان در بخش نمایشگاهی است.


امیدوارم رویداد 9 ژانویه در تقویت کامیونتی رمزارز و اکوسیستم نوآوری تاثیرگذار باشد


همچنین رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، در آغاز رویداد ۹ ژانویه ضمن خوش‌آمدگویی به مخاطبان رویداد، به احترام رفتگان حضار را دعوت به ۳۰ ثانیه سکوت کرد.
قربانی با اشاره به اینکه امروز ۹ ژانویه، روز تولد بیت‌کوین است، گفت: «ما از ۳ سال قبل هر سال در همین روز کامیونتی رمزارز ایران را دور هم جمع کردیم و امیدواریم امسال هم در این دو روز اتفاق‌های خوبی رخ دهد و دستاوردهای آن را در اکوسیستم ببینیم. همچنین امیدواریم برگزاری چنین رویدادی در تقویت کامیونتی رمزارز و اکوسیستم نوآوری تأثیرگذار باشد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.