راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در رویداد ۹ ژانویه چه امکاناتی برای تقویت کامیونتی رمزارز ایران فراهم است؟ / فرصتی برای شبکه‌سازی حرفه‌ای در اکوسیستم رمزارز کشور

برای ثبت‌نام در رویداد ۹ ژانویه و حضور در آن تنها یک هفته فرصت باقی مانده است. اهمیت کامیونیتی رمزارز و اینکه چطور یک کامیونیتی می‌تواند این صنعت را هدایت کند، برکسی پوشیده نیست. رویداد ۹ ژانویه فرصتی است تا بخش‌های مختلف اکوسیستم رمزارز و دارایی دیجیتال ایران گردهم آیند و با یکدیگر گپ‌و‌گفت داشته باشند. این دورهمی با حضور فعالان حوزه ارز دیجیتال به تقویت اکوسیستم و کامیونتی رمزارز کمک می‌کند.

در اکوسیستم همواره موضوعات و دغدغه‌هایی وجود دارد که منجر به چالش میان فعالان این فضا و گسست این کامیونتی می‌شود. رویدادهایی مثل رویداد ۹ ژانویه کمک می‌کنند تا این افراد در یک فضا منطقی‌تر و صمیمی‌تر مبتنی بر تجربه و دانش دورهم جمع شوند و درباره موضوعات چالش‌زا صحبت کنند و در نهایت برآیند این بحث‌ها و صحبت‌ها یک اتفاق سازنده و مفید است.

رویداد ۹ ژانویه علاوه بر سخنرانی‌‌‌ها و پنل‌های تخصصی، بخش‌های دیگری ازجمله نمایشگاه، کاریابی، جایزه، شبکه‌سازی و کارگاه‌های آموزشی، کنفرانس و بخش وی‌آی‌پی هم دارد که هر یک از این بخش‌ها مناسب طیفی از مخاطبان صنعت است بر همین اساس فرصت خوبی برای دیدار و گفت‌و‌گو با مدیران، فعالان و کارشناسان حوزه رمزارز، تریدرها، کاربران حرفه‌ای، مدیران فنی و توسعه کسب‌وکار، افراد تأثیرگذار، اقتصاددانان و صاحب‌نظران دانشگاهی، چهره‌های تأثیرگذار صنفی، بلاگرها و افراد تأثیرگذار در توسعه ادبیات و مارکت رمزارز در ایران، فعالان حوزه آموزش مالی و…فراهم است.

یکی از موضوعات مهمی که در این رویداد به آن پرداخته می‌شود مربوط به پیش‌بینی‌ سناریوهای آینده است. صحبت درباره آینده و پیش‌بینی بخش‌های مختلف این اکوسیستم باعث می‌شود که یک دانش حداقلی شکل بگیرد و این دانش در کامیونتی بچرخد و در نهایت این اکوسیستم از آینده‌ای که با سرعت زیاد در حال شکل‌گیری است عقب نماند.


فرصتی برای ارتباط مؤثر فعالان


محتوایی که در سالن اصلی رویداد طی دو روز ارائه خواهد شد‌، مسائل و اولویت‌های مختلف این اکوسیستم را از دریچه نگاه کارشناسی و آسیب‌شناسانه بررسی می‌کند و فرصت‌ها و تهدیدهای مختلف این فضا را پیش روی مخاطبان و ذینفعان رویداد قرار می‌دهد. افراد با حضور در سالن اصلی این رویداد دو روزه می‌توانند با بیش از ۵۰ مهمان و سخنران و پنلیست، که بخش مهمی از کامیونتی رمزارز ایران هستند آشنا شوند و از صحبت‌های آنها بهره‌مند شوند.

برای اولین‌بار در سومین دوره رویداد ۹ ژانویه کارگاه‌های آموزشی توسط چهره‌های شناخته‌شده کسب‌وکاری یا کامیونیتی رمزارز و بلاکچین کشور در حاشیه این رویداد برگزار خواهد شد. این کارگاه‌ها فرصتی است برای دیدار متخصصان هر حوزه در این صنعت.

در امتداد همین موضوع، در رویداد ۹ ژانویه چند تن از فعالان اکوسیستم رمزارز به‌عنوان چهره‌های شاخص سال ۱۴۰۲ که در توسعه کامیونتی نقش بسزایی داشته‌اند تقدیر خواهد شد و جایزه سال رویداد ۹ ژانویه به آنها اعطا خواهد شد.

یکی دیگر از بخش‌های این رویداد کاریابی است که فرصتی است برای منابع انسانی و ورود به این فضا و شروع فعالیت در آن. در این بخش مدیران منابع انسانی نیازمندی‌ها، فرصت‌ها و جذابیت‌های شغلی خود را با کامیونتی تخصصی مرتبط‌شان در میان می‌گذارند.

در بخش نمایشگاهی هم محصولات و خدمات کسب‌وکارهای مختلف رمزارزی و بلاکچینی به نمایش گذاشته می‌شود. بخش نمایشگاهی ۹ ژانویه تلاش دارد ضمن معرفی اکوسیستم کسب‌وکارهای رمزارزی کشور، بخشی از فرصت شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر فعالان این حوزه را هم فراهم کند.


نهم ژانویه؛ یک رویداد b2C


حضور پررنگ کاربران حرفه‌ای و تریدرها در این رویداد یکی از اتفاقات مهم رویداد نهم ژانویه است. آنطور که رضا جمیلی، مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار گفته است کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با انتشار مجله رمزارز و برگزاری دو دوره از رویداد نهم ژانویه در سه سال اخیر، روی چند دسته از مخاطبان شامل صاحبان کسب‌وکارها، سرمایه‌گذاران کسب‌وکارها، نیروهای فنی و منابع انسانی کسب‌وکارها متمرکز بوده و چالش‌ها، فرصت‌ها و نیازهای اکوسیستم کسب‌وکاری رمزارزها را بررسی کرده است. حالا، در سومین دوره از رویداد نهم ژانویه، تمرکز خود را بر نیازهای کاربران اکوسیستم رمزارز قرار داده و می‌خواهد به‌مرور رویداد نهم ژانویه را از یک رویداد b2b به یک رویداد b2C تغییر دهد.

جالب است بدانید که یکی از برنامه‌های رویداد، ارائه چند نفر از معامله‌گران حرفه‌ای در سالن اصلی است که آنها فعالیت یک‌سال اخیر خود را به‌عنوان معامله‌گر حرفه‌ای شرح می‌دهند. از سوی دیگر این رویداد فرصتی است تا کسانی که می‌خواهند از یک معامله‌گر ساده به یک معامله‌گر حرفه‌ای تبدیل شوند با صرافی‌ها مذاکره کنند و جلسات b2b داشته باشند.

بنابراین فرصتی برای تریدرهاست که با صرافی‌ها و کاربران آنها بیشتر آشنا شوند و درباره مسائل و چالش‌های مرتبط با یکدیگر به گفت‌وگو بنشینند.

افراد تأثیرگذار در بخش تنظیم‌گری دولت و مجلس، مؤسسات و مراکز پژوهشی و قانون‌گذاری، مدیران و سیاست‌گذاران اقتصاد نوآوری و مدیران حوزه فناوری اطلاعات از دیگر گروه‌هایی هستند که در رویداد ۹ ژانویه شرکت می‌کنند و حضور این افراد که کم‌تر در دسترس هستند، فرصت مناسبی برای طرح نظرات کارشناسی، پیشنهادات و انتقادات فراهم می‌کند.

رویداد ۹ ژانویه ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دوروزه می‌توانند از طریق صفحه رویداد در ایوند ثبت‌نام خود را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.