پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
در نشست کمیته منابع انسانی گروه ملی انفورماتیک مطرح شد / «کاشف» برنامههای توسعه فردی و گروهی را در راستای راهبرد گروه ملی انفورماتیک دنبال میکند
مدیر سرمایه انسانی و توسعه سازمانی گروه ملی انفورماتیک در نشست دورهای کمیته منابع انسانی گروه ملی انفورماتیک بر تدوین و اجرای برنامههای توسعهای و رفاهی در این شرکت منطبق با راهبردهای کلان گروه تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کاشف، پنجاهویکمین جلسه کمیته منابع انسانی گروه ملی انفورماتیک ۱۹ آذر در محل شرکت کاشف برگزار شد. در این نشست، عباس شهرانی، مدیر سرمایه انسانی و توسعه سازمانی شرکت ملی انفورماتیک با تأکید بر سیاستهای جدید گروه ملی انفورماتیک در راستای ارتقای جایگاه و نقش مدیریت سرمایه انسانی در شرکتهای این گروه، گفت: «توجه به سرمایه انسانی باید در محور امور و راهبردهای فعالیت همه شرکتهای گروه قرار گیرد و در واقع مدیریت سرمایه انسانی میتواند بهعنوان نبض سازمان ایفای نقش کند.»
شهرانی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع ارتقای سطح کیفی خدمات سلامت در شرکتهای گروه ملی انفورماتیک، موضوع پایش سلامت کارکنان را از اولویتهای حوزه سرمایه انسانی برشمرد و تصریح کرد: «لازم است همه همکاران در تمام سطوح به طور دقیق در پروژه پایش سلامت شرکت داده شوند.»
در ادامه این جلسه، محمد فتحاللهی، مدیر توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت کاشف ضمن ارائه گزارش عملکرد چند ماه اخیر این شرکت در حوزه سرمایه انسانی تصریح کرد: «نیاز به ایجاد فضای شاداب و همدلانه بین همکاران با بزرگشدن خانواده کاشف بیش از پیش به چشم میآمد؛ به همین دلیل تمهیدات ویژهای در این بخش اندیشیده شده که امیدواریم تا پایان سال شاهد ثمرات و نتایج این اقدامات باشیم.»
او با بیان اینکه مطالعات و بررسیهای صورتگرفته توسط تیم منابع انسانی شرکت کاشف بیانگر این است که سهم بهرهگیری همکاران از امکانات رفاهی و سفر تاکنون در حد ایدهآل نبوده، افزود: «با هدف انطباق نیازمندی همکاران با امکانات حوزه گردشگری، بر آن شدیم با استفاده از امکانات بهروز، این هماهنگی را به نحو مناسبتری ایجاد کنیم؛ از این رو تعاملات و مذاکراتی با مجموعهها و پلتفرمهای مختلف حوزه گردشگری ازجمله علیبابا صورت گرفته تا براساس مدلهای تأمین اعتبار، استفاده همکاران از تسهیلات رفاهی و مسافرتی تکمیل و تسهیل شود.»
فتحاللهی همچنین با اشاره به دورههای آموزشی برگزارشده از سوی شرکت کاشف با هدف توسعه مهارتهای رهبری سرمایه انسانی، به برگزاری دو کارگاه اخیر با موضوع توسعه رهبری با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت اشاره کرد و افزود: «با توجه به چالشهای مطرح در بخش منابع انسانی در سطوح مختلف، در این کارگاهها تلاش شد با مروری بر چالشهای رهبری سازمانی، با همفکری و مشارکت گروهی مدیران، راهکارهای عملی و علمی در این بخش احصا شود و در اختیار تیم مدیریتی شرکت قرار گیرد. همچنین حضور مدیرعامل محترم در این دورهها بسیار اثربخش بود و در کنار سایر اقدامات ایشان ازجمله برگزاری نشستهای صمیمی و ارتباط مستقیم ایشان با بدنه کارشناسی طی جلسات مرتب هفتگی، نتایج بسیار مثبتی داشته است.»
در بخش دیگری از این نشست، صمد شاهسونی، رئیس گروه سرمایه انسانی کاشف با ارائه گزارش عملکرد کاشف گفت: «گزارش جامعی از شرح وضعیت حوزه منابع انسانی کاشف تهیه شده و تلاش کردهایم تمام اقدامات این بخش، برمبنای استراتژیهای کلان منابع انسانی گروه ملی انفورماتیک پیش رود.»
او با اشاره به اینکه فضای کاشف از منظر بنمایه فرایندهای کاری دارای ویژگیها و مختصات خاص است، تصریح کرد: «تلاش کردهایم ضمن رعایت استانداردها و با درک این ویژگیهای خاص، محیط کاری کاشف را برای همکاران به نحو مطلوبی سازماندهی کنیم که بازخوردهای حاصل نیز نشان از تأثیرات مثبت این تلاشها دارد.»