راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد از جشنواره‌های تراکنش برنده می‌گوید / جشنواره‌‌ها مستمر و طرح جدید باشگاه پذیرندگان ارائه می‌شود

پرداخت الکترونیک پاسارگاد با برگزاری جشنواره‌های تراکنش برنده در هر فصل به پذیرندگان خود صدها میلیون ریال جایزه نقدی و غیرنقدی اهدا می‌کند. این شرکت به‌عنوان یکی از شرکت‌های صنعت پرداخت، در راستای رضایت حداکثری و ایجاد تعامل با پذیرندگان خود، از سال 1399 سلسله‌جشنواره‌هایی را برگزار می‌کند. این جشنواره‌ها در قالب‌های مختلف با شرایط متفاوت، جوایز متنوع و برگزاری منظم توانسته ضمن افزایش و تحکیم وفاداری میان پذیرندگان خود، دایره جدیدی از پذیرندگان را به شرکت در آن ترغیب کند.

محسن یزدانی، مدیر پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد از چندوچون جشنواره‌های تراکنش برنده صحبت کرده است. او دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت بازرگانی است که 13 سال سابقه فعالیت در صنعت پرداخت دارد. یزدانی در سال 1389 با ورود به شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، به‌عنوان مدیر مرکز تهران فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و از سال 1393 به‌عنوان مدیر عملیات استان‌ها فعالیت داشت. او از ابتدای سال جاری به مجموعه پرداخت الکترونیک پاسارگاد ملحق شد و با برگزاری جشنواره تراکنش‌ برنده، مسئولیت واحد پذیرندگان را در این شرکت بر عهده‌ گرفت. این واحد در حال حاضر چهار زیرمجموعه با عناوین پشتیبانی، محصول سامانه جامع، احراز هویت پذیرندگان و باشگاه پذیرندگان دارد.

یزدانی در مورد سابقه برگزاری جشنواره‌های مختلف پرداخت الکترونیک پاسارگاد اظهار داشت: «جشنواره‌ها با عناوین مختلف نظیر جشنواره‌های هفتگی، جشنواره پاییز و جشنواره ماه مبارک رمضان در گذشته برگزار شدند و جشنواره تراکنش برنده که تا به امروز نیز ادامه داشته، از بهمن‌ماه 1400 کلید خورد و تاکنون چندین جشنواره با این عنوان نظیر جشنواره‌های «404» (بهمن و اسفند 1400)، «304» (اردیبهشت و خرداد 1401)، «405» (تیر و مرداد 1401)، «205» (شهریور و مهر 1401) و «جشنواره در جشنواره تراکنش برنده» در آذر، دی و بهمن طرح‌ریزی و اجرایی شده است.»

او همچنین درباره پذیرندگانی که بیش از یک پایانه فروش دارند افزود: «در این جشنواره عملکرد هر ترمینال مجزا رصد می‌شود که در این صورت بدیهی است تعداد تراکنش‌ها در ترمینال‌های مختلف شانس برنده شدن را بیشتر می‌کند.»

یزدانی در رابطه با جوایز این جشنواره‌ها عنوان کرد: «در جشنواره‌های اخیر تعداد 3441 نفر از پذیرندگان در قرعه‌کشی‌های مختلف برنده شده‌اند و چند ده میلیارد ریال جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها تقدیم شده است.»

مدیر پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در مورد «سانیار» بیان کرد: «در این سری از جشنواره‌های پرداخت الکترونیک پاسارگاد شرط ابتدایی حضور در قرعه‌کشی جشنواره، نصب و لاگین در نرم‌افزار سانیار بوده است. سانیار نرم‌افزار جامع پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد است که با هدف ایجاد ارتباط مستمر و پاسخگویی به نیاز پذیرندگان طراحی شده و پذیرندگان می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی با این شرکت در ارتباط باشند و ضمن مدیریت درگاه‌های پرداخت خود از خدمات دیگری نظیر دریافت گزارش تراکنش، ثبت درخواست‌های مختلف، برخورداری از پشتیبانی 24ساعته بهره‌مند شوند. این نرم‌افزار که دستیاری همه‌جانبه برای تمامی مراحل تراکنش‌های پذیرندگان است با ارائه خدمات ارزش‌ افزوده متنوع توانسته بخش مهمی از نیاز آنها را برآورده کند».

او همچنین اضافه شدن خدمات کاربردی و متنوع دیگر به این نرم‌افزار را به پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد وعده داد.  

به گفته محسن یزدانی، پذیرندگان پرداخت الکترونیک پاسارگاد ضمن بهره‌مندی از جوایز متنوع نظیر هدایای نقدی، کارت آوندی، تلویزیون، تلفن همراه و… از سایر خدمات و طرح‌های مرتبط با پذیرندگی مطلع و بهره‌مند می‌شوند که این موارد به اقتضای زمان و موضوع برگزاری هر جشنواره متنوع است و در زمان هر جشنواره اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر پذیرندگان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد همچنین در خصوص ادامه‌‌دار بودن این جشنواره‌ها افزود: «جشنواره تراکنش برنده در آبان و آذر نیز ادامه دارد و همکاران ما طبق مدل‌های استاندارد روز دنیا، با بررسی وضعیت بازار و همچنین با بهره‌مندی از خلاقیت و توان تخصصی خود در تیم باشگاه، دسته‌بندی ویژه‌ای از پذیرندگان تدوین کرده‌اند. این دسته‌بندی به‌عنوان پیش‌نیاز باشگاه و به‌ صورت انحصاری برای پذیرندگان این شرکت طراحی شده و درصدد هستیم علاوه بر استمرار جشنواره‌ها، طرح جدید باشگاه پذیرندگان را با هدف تکریم بیش از پیش ایشان پیاده‌سازی و مستقر کنیم.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.