راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت سبدگردان الگوریتم برگزار می‌کند / فراخوان پذیرش طرح سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پویا الگوریتم

شرکت سبدگردان الگوریتم به‌عنوان یکی از شرکت‌های سبدگردان فعال در حوزه دانش‌بنیان از صاحبان کسب‌وکارهای جسورانه فعال در این حوزه دعوت می‌کند تا طرح‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر خود را برای مشارکت در فراخوان پذیرش طرح سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پویا الگوریتم ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سبدگردان الگوریتم، این شرکت زیرمجموعه صددرصدی شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی است و در حوزه جایگزینی روش‌های نوین مدیریت دارایی‌‌ها با شیوه‌های سنتی رایج فعالیت می‌کند.

شرکت سبدگردان الگوریتم نسبت به فراخوان پذیرش طرح‌های سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر با تأکید بیشتر بر طرح‌های تولیدی اقدام کرده است. این طرح‌ها در صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پویا الگوریتم که یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری تحت مدیریت شرکت سبدگردان الگوریتم است پذیرش می‌شوند.

طرح‌های ارسال‌شده ابتدا توسط تیم داخلی صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پویا الگوریتم بررسی می‌شوند و در صورت پذیرش اولیه، در کمیته صندوق مورد بررسی قرار می‌گیرند. در صورتی که طرح، مراحل مذکور را طی کند وارد مرحله ارزیابی موشکافانه شده و در صورت گذراندن موفقیت‌آمیز این مرحله وارد فاز انعقاد قرارداد می‌شود.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان تا روز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، مهلت دارند فایل معرفی طرح‌های خود را با فرمت Pitch deck به آدرس ایمیل vc@algocm.com ارسال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های ۶۶۹۷۲۶۵۵-۰۲۱ و ۰۹۹۴۱۶۸۴۱۱۰ تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.