راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت یاس ارغوانی از محصول سمیع رونمایی کرد / ارائه یکپارچه‌ خدمات یاس در سمیع

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با حضور رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت، مدیرعامل بهسازان فردا و مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت از سامانه مدیریت یکپارچه سیستم‌های عملیاتی رونمایی کرد. این سامانه، خدمات شرکت مهندسی یاس ارغوانی را به صورت یکپارچه ارائه خواهد داد.

به گزارش ستاد خبری هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، در دومین روز از دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در محل غرفه خود از محصول جدید «سمیع» (سامانه مدیریت یکپارچه سیستم‌های عملیاتی) رونمایی کرد.

این رونمایی با حضور مسعود نصر اصفهانی، رئیس هیئت‌مدیره بانک ملت؛ رسول لطفی‌آذر، عضو هیئت عامل و معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، احمد جعفری، مدیرعامل گروه بهسازان فردا و محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل شرکت به‌پرداخت ملت؛ مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره و معاونین شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی انجام شد.

آیدین آرنگ، مدیرعامل شرکت مهندسی یاس ارغوانی با اشاره به خدمات و سرویس‌هایی که از سوی سیستم یاس ارائه می‌شود، گفت: «ما به‌صورت ماهانه حدود دو میلیون سرویس پشتیبانی ارائه می‌دهیم که شامل پشتیبانی دستگاه‌های پایانه‌های فروش بانک ملت، سرویس ملی پرداخت در جایگاه‌های سوخت کشور، پشتیبانی از شعب بانک ملت و علاوه بر آن، سرویس‌های فنی تعمیرگاهی می‌شود. بر این اساس، سامانه‌ای را طراحی کردیم تا این خدمات را در آن به‌صورت یکپارچه‌سازی‌شده ارائه دهیم.»

او در ادامه بیان کرد: «علاوه بر این، با استفاده از این پنجره واحد خدمات، می‌توانیم به‌ صورت هوشمند از وضعیت اقلام خود و سرویس‌های همکاران اطلاع حاصل کنیم. به ‌موازات این اقدامات، ما سراغ از چرخه خارج کردن دستگاه‌های مستهلک‌شده، شناسایی مشتریان پرخطر و ارائه سرویس‌های ویژه به مشتریان خوب‌مان رفتیم.»

مدیرعامل شرکت مهندسی یاس ارغوانی با بیان اینکه سامانه «سمیع» امکان مدیریت روزانه تمام امور پشتیبانی را از واحد مرکزی فراهم می‌کند، گفت: «این سیستم مدیریتی شامل مدیریت سرویس‌های عملیاتی، مدیریت خدمات مهندسی (تعمیرگاه)، مدیریت کالا و انبارها، مدیریت مراسلات، مدیریت پشتیبان‌ها و مدیریت همکاران ستادی می‌شود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.