راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ققنوس با شرکت نیک‌استارتر و داده‌پردازی پارسیان تفاهم‌نامه امضا کرد / تفاهم‌نامه‌ای برای تأمین مالی جمعی طرح‌های دانش‌بنیان

شرکت ققنوس با شرکت نیک‌استارتر و داده‌پردازی پارسیان در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه در راستای تأمین مالی جمعی طرح‌های دانش‌بنیان با هدف افزایش تعداد طرح‌های کرادفاندینگ، توسعه فعالیت کرادفاندینگ و کمک به نظام مالی تأمین مالی جمعی منعقد شد. 

تأمین مالی جمعی به معنای جذب سرمایه و حمایت مالی افراد مختلف جامعه از یک پروژه است که از طریق پرداخت بخشی از سرمایه‌ مورد نیاز برای اجرای آن پروژه انجام می‌‌شود. در سال‌های اخیر کرادفاندینگ به‌عنوان روش تأمین سرمایه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

سکوی تأمین مالی جمعی ققنوس با توجه به مزایای متعدد مانند تجربه کاربری آسان، توانسته است تأمین مالی چندین استارتاپ را با موفقیت انجام دهد. طبق تجربه این استارتاپ‌ها ققنوس تجربه کاربری بسیار دوستانه دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد.

شرکت نیک‌استارتر توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در زمینه تأمین مالی جمعی تشکیل شده است. 

در جلسه این تفاهم‌نامه، سعید احمدی پویا و حسام زاهدی به‌عنوان نمایندگان ققنوس؛ توفیقی، مدیرعامل داده‌پردازی پارسیان؛ موسوی، معاون نوآوری و فناوری داده‌پردازی پارسیان؛ فرزانه ابوالفضل، رئیس هیئت‌مدیره لوتوس پیروزی و خانم و آقای اسماعیل‌خانیان بنیان‌گذاران نیک‌استارتر حضور داشتند.

طبق این گزارش، در حال حاضر استارتاپ‌هایی که در حوزه هوش مصنوعی تمایل به فعالیت دارند، می‌توانند در سکوی تأمین مالی جمعی ثبت‌نام کرده و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.