راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مبناکارت آریا از دو دستگاه سور‌تر اسکناس شعبه‌ای رونمایی کرد

شرکت مبناکارت آریا در هشتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی دو دستگاه سورتراسکناس جدید شعبه‌ای CM۱۰۰ و ۲۰۰ و چک اسکنر خود را عرضه کرد.

مبنا کارت آریا یکی از شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات بانکی است که مسیر پیشرفت را به سرعت طی کرده و سالانه محصولات جدیدی را به سبد کالایی خویش در زمینه سیستم‌های بانکی افزوده است. در هشتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی مهرداد حیدرپور مدیر عامل شرکت مبنا کارت آریا در خصوص اهداف، برنامه‌ها و محصولات مبنا کارت آریا گفت: «مبنا کارت آریا در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و هم اکنون ۱۴۰ نفر پرسنل دارد. ماموریت این شرکت در خصوص راهکارهای نوین و تجهیزات شبکه بانکی است. هدف مبنا کارت تمرکز بر روی تجهیزات بانکی است. افق ما این است که بتوانیم راهکار‌ها و تجهیزات بانکی به روز دنیا را به مشتریانمان عرضه کنیم.»

Mabna-Card-IsBa-e-way2pay-93-06-15

حیدرپور در خصوص حضور این شرکت در این همایش فعالیتش را با هدف توسعه در مارکت بانکی به صورت هر ساله در زمینه سیستم‌های بانکی جدید و به روز دنیا عنوان کرد. یکی از محصولات افزوده شده به سبد کالای مبناکارت آریا، ۲ دستگاه سور‌تر اسکناس بانکی شعبه‌ای CM۱۰۰ و ۲۰۰ و چک اسکنر است که در نمایشگاه امسال رونمایی شد. دستگاه‌های سور‌تر اسکناس قابلیت جدا سازی و تشخیص اسکناس‌های جعلی را از اسکناس‌های واقعی با امکانات ویژه دارا می‌باشند که دارای نمایندگی از کمپانی GRG هستند، همچنین این کمپانی دارای محصولات دیگری نیز در ایران است که می‌توان به دستگاه خود‌پرداز اشاره نمود.

Mabna-Card-IsBa-d-way2pay-93-06-15Mabna-Card-IsBa-c-way2pay-93-06-15

شرکت مبناکارت آریا در زمینه صدور کارت‌های بانکی فعالیت دارد که نزدیک به ۴۰ میلیون کارت به سیستم بانکی تا کنون ارائه داده است و سهمی در حدود چهار هزار دستگاه صدور آنی کارت در شبکه بانکی را دارا می‌باشد که این خدمات در سراسر کشور به بانک‌های تجارت، رفاه، ملت و قوامین و سایر بانک‌ها و موسسات مالی ارائه می‌شوند.

Mabna-Card-IsBa-b-way2pay-93-06-15

شرکت مبنا کارت آریا دارای شبکه گسترده در خصوص خدمات پس از فروش در کلیه استانهای کشور می‌باشد. این شبکه توانسته است در گستره ۴۰۶ شهر خدمات خود را ارایه دهد. شبکه نمایندگی مبناکارت آریا در کلیه استان‌ها ظرف کمتر از دو ساعت آمادگی پاسخگویی به مشتریان خود را دارد.

Mabna-Card-IsBa-a-way2pay-93-06-15

مبناکارت آریا در زمینه پرداخت الکترونیک با دارا بودن مجوز psp از بانک مرکزی و تاییدیه شاپرک نزدیک به ۱۴۰هزار پوز در سیستم شبکه بانکی فعال است همچنین در زمینه صدور دستگاه با برند smart دارای نمایندگی انحصاری است و در حوزه غیر بانکی نیز با ارائه تجهیزات به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها در زمینه ماشین‌های اداری و پرینتر‌ها فعالیت دارد که حدود ۵۰۰ بیمارستان در حوزه شبکه بانکی بیمارستان‌ها تحت پوشش این شرکت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.