راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بر اساس گزارش مهرماه شاپرک / ثبت کمترین خطای پذیرندگی در میان چهار پی‌اس‌پی اول بازار توسط تاپ

بر اساس گزارش اقتصادی شماره ۱۰۰ شاپرک، شرکت تاپ توانست در مهرماه ۱۴۰۲ با در اختیار داشتن «بالاترین رشد مبلغ تراکنش‌های موبایلی و پایدارترین بستر پرداخت در بین رهبران بازار و بیشترین تعداد ابزار پذیرش فعال اینترنتی»، عملکرد خود را ارتقا دهد و با رشد خود در این سه شاخص به رتبه نخست دست یابد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، بر اساس آخرین گزارش اقتصادی شاپرک در مهرماه ۱۴۰۲، تاپ با کسب ۰.۶۱ درصد برای چندمین بار در سال جاری، توانسته بیشترین رشد را در مبلغ تراکنش‌های موبایلی کسب کند و جایگاه نخست را از این منظر در بین شرکت‌های پرداخت کشور به دست آورد. تاپ علاوه بر رشد سهم موبایلی، در ابزار پذیرش اینترنتی نیز یک درصد رشد را به دست آورده که این منجر شده ۰.۱۲ درصد رشد در مجموع سهم مبلغ تراکنشی داشته باشد و به عدد ۱۰.۹۶ دست یابد.

علاوه بر این شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با رقمی برابر با ۰.۰۱۵ درصد در مهرماه در بین رهبران بازار کمترین تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش‌ها را در میان ‌پی‌اس‌پی‌های کشور به خود اختصاص داده و توانسته پایدارترین بستر پرداخت را در بین این رقبا برای پذیرندگان خود فراهم سازد.

تاپ همچنین در شاخص تعداد ابزار پذیرش سیستمی فعال، با ۰.۱۶ درصد رشد در ابزار پذیرش اینترنتی و ۵۸.۸۵ درصد سهم بازار، بیشترین تعداد IPG فعال را در بین شرکت‌های پرداخت کشور از آن خود کرده است. همچنین شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در ابزار پذیرش موبایلی ۵.۰۳ درصد و در ابزار پذیرش کارت‌خوان ۰.۴۷ درصد رشد کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.