راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

۲۹ و ۳۰ آبان‌ماه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود / گذار به بانکداری هوشمند

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت بانک مرکزی، پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، ازجمله رویدادهای این همایش می‌توان به سخنرانی‌های مقامات و صاحب‌نظران، میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه‌های آموزشی، معرفی نوآوری‌های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت اشاره کرد.

همچنین در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از همفکری و مشارکت صاحب‌نظران، اساتید و مدیران مرتبط، در قالب شوراها و کمیته‌های علمی و اجرایی بهره گرفته می‌شود. 

در این همایش ۱۴ نشست و میزگرد تخصصی در موضوعات مختلفی ازجمله دیفای، تنظیم‌گری و نظارت هوشمند، امنیت و یادگیری ماشین، اعتبارسنجی، سامانه‌های کشف تقلب و پول دیجیتال بانک مرکزی برگزار خواهد شد. همچنین در فضای نمایشگاهی و فرصت‌های این رویداد حدود ۳۰ شرکت، بانک، هلدینگ و مرکز حضور خواهند داشت.

گفتنی است که شرکت‌های برگزیده در زمینه نوآوری شبکه و نظام‌های پرداخت نیز در قالب جشنواره دکتر نوربخش در این همایش معرفی خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.