راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آکادمی ایرانسل بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» برگزار می‌کند / آموزش هوش مصنوعی در بوت‌کمپ آینده‌سازان دیجیتال

بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری دانشگاه تربیت‌ مدرس به‌ صورت رایگان برگزار می‌شود. هوش مصنوعی، رایانش ابری و نسل پنجم شبکه تلفن همراه ازجمله مباحثی است که قرار است در این دوره آموزش داده شود.

به گزارش روابط‌ عمومی ایرانسل، این اپراتور با هدف ایجاد دسترسی عمومی برای علاقه‌مندان به دوره‌های آموزشی کاربردی و آشنایی با فناوری‌های روز دنیا و به‌عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی خود، بوت‌کمپ «آینده‌سازان دیجیتال» را با همکاری آکادمی ایرانسل و دانشگاه تربیت مدرس به‌ صورت رایگان برگزار می‌کند. شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی مباحث مرتبط با صنعت ارتباطات و فناوری‌های نوین مانند رایانش ابری، نسل پنجم شبکه تلفن همراه، هوش مصنوعی و… را با تدریس مدرسان بین‌المللی آموزش می‌بینند.

مخاطبان این بوت‌کمپ که یک دوره بین‌المللی است و به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، دانشجویان دانشگاه‌ها و کارشناسان فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هستند. از آنجا که این بوت‌کمپ به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، لازم است شرکت‌کنندگان در آن تسلط کافی به این زبان داشته باشند.

حضور در این بوت‌کمپ که از ۲۷ آبان تا ۴ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، می‌تواند زمینه‌ساز آمادگی مخاطبان برای اشتغال در بخش‌های مختلف صنعت ICT شده و امکان جذب آنان در شرکت ایرانسل، ایرانسل‌لبز و شرکت‌های همکار ایرانسل را فراهم کند. آموزش در جهت توانمندسازی، با رویکرد اشتغال در صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مهم‌ترین اولویت‌های ایرانسل در پروژه‌های سرمایه‌گذاری اجتماعی (CSI) است.

به همین منظور، این بوت‌کمپ با حمایت ایرانسل و به‌عنوان یکی از پروژه‌های CSI، برای دانشجویان جوان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر کشور به‌صورت رایگان برگزار می‌شود. برای شرکت‌کنندگان در این بوت‌کمپ، جوایز دیجیتالی در نظر گرفته شده که بر اساس نمره ارزیابی پروژه‌های تیمی به افراد برتر اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این بوت‌کمپ، می‌توانند تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ از طریق وب‌سایت آکادمی ایرانسل، ثبت‌نام کنند. پس از ارسال مدارک و تأیید تیم ارزیابی، افراد واجد شرایط به‌ صورت رایگان توسط اساتید بین‌المللی آموزش می‌بینند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.