راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همزمان با تولد ۲۲سالگی رمیس اتفاق افتاد / افتتاح مدرسه‌ای در روستای هلک پلنگ در ۳۰۰کیلومتری زاهدان

شرکت رمیس در سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه تجهیزات، راه‌کارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و به‌صورت صددرصد خصوصی تأسیس شد. همزمان با تولد ۲۲سالگی شرکت رمیس، این مجموعه در راستای مسئولیت اجتماعی خود مدرسه‌ای در روستای هلک پلنگ واقع در شهرستان سيب و سوران، با فاصله بيش از ٣٠٠كيلومتری از زاهدان افتتاح کرد.

این مجموعه بر این باور است که راه تغییر از آموزش می‌گذرد و بر همین اساس از زمستان سال گذشته پروژه ساخت مدرسه به کمک بنیاد رشد کلید خورد و با برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و پیگیری‌های مناسب و رعایت اصول و استانداردها این پروژه اول مهرماه ۱۴۰۲ در روز بازگشایی مدارس و همزمان با تولد ۲۲سالگی رمیس افتتاح شد.

این مجموعه همچنین هدایا و لوازم‌التحریر برای کودکان مدرسه فراهم کرد تا در راستای مسئولیت اجتماعی پا در مسیری جدید بگذارد و جشنی متفاوت از سال‌های گذشته برای رمیس بگیرد.

شرکت رمیس از سال ۱۳۸۰ در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می‌کند. این شرکت همه فعالیت‌های خود را با هدف ایجاد ارزش و رفع نیاز مشتریانش انجام می‌دهد.

رشد بسیار سریع شرکت رمیس که بنیان خود را بر استفاده از متدولوژی‌های نوین و استانداردهای بین‌المللی بنا نهاده، مدیون وفاداری مشتریانی است که مایل‌اند برای تأمین نیازمندی‌های جدید و بی‌شمار خود در زمینه‌های گوناگون فناوری اطلاعات از شرکت رمیس بهره جسته و از خدمات پس از فروش بی‌قیدوشرط آن بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.