راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اپیزود دهم نیوزفولدر / حضور راه‌کار در جیتکس 2023

در دهمین قسمت از سری‌برنامه‌های نیوزفولدر، همراه با طهورا آدینه‌وند، خبرنگار «راه پرداخت» به مرور مهم‌ترین خبرها و تحلیل‌های منتشرشده در رسانه‌های مختلف کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار پرداخته‌ایم:

– مرور شماره جدید ماهنامه عصر تراکنش و سوژه جلد آن که با موضوع امنیت زیرساخت سراغ مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر رفته.

– در بخش تنظیم‌گری این شماره عصر تراکنش، تحریریه این ماهنامه سراغ بحث اصلاح نظام کارمزد در سه ماه گذشته رفته. در این بخش دو گزارش داریم و البته چند یادداشت.

– زهرا قربانی، خبرنگار راه پرداخت هم در این قسمت برنامه نیوزفولدر، میهمان طهورا شده و از ماجرای تهیه گزارش ویژه‌اش درباره NFTها می‌گوید.

– معرفی لندتک‌های حوزه سلامت در سایت راه پرداخت هم جزو محبوب‌ترین پست‌های این سایت در هفته گذشته بوده و به همین دلیل در این قسمت به طور ویژه به آن پرداخته‌ایم.

– و اما جیتکس 2023 و خبر حضور پررنگ تیم راه‌کار در این رویداد بخش آخر نیوزفولدر این هفته است. به غیر از معرفی رویداد عصرانه راه‌کار، همه چیزهایی که باید درباره این نمایشگاه مهم و رویدادهای جانبی آن بدانید توسط طهورا تشریح شده است. نیوزفولدر را در استودیو راه‌کار دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.