پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در شش عنوان شغلی نیرو استخدام میکند
شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) یک شرکت دانشبنیان در حوزه ارائه راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک است. تاپکیش در زمینه تولید دستگاههای کارتخوان، رولهای حرارتی، لیبلها و کارتهای هوشمند و همچنین تعمیر و پشتیبانی دستگاههای خودپرداز و کارتخوان فعال است.
چشمانداز شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش دستیابی به سودآوری پایدار، جلب حداکثری رضایتمندی مشتریان و ارتقای کیفیت محصولات و خدمات با تکیه بر نوآوری و توسعه هدفمند سرمایههای انسانی است. این شرکت جهت تکمیل نیروی فکری و انسانی خود در شش عنوان شغلی از افراد جوان، باانگیزه و هدفمند دعوت به همکاری میکند.
کارشناس BPMS
شرح شغل:
- پیادهسازی و اتوماسیون فرایندهای کسبوکار بر بستر BPMS
- تعامل مستقیم با Business Analyst برای دریافت مستندات تحلیل فرآیند
- عملیاتی نمودن فرآیندهای سازمانی (شامل تحویل و آموزش کار با فرآیندها به واحدهای مختلف سازمان)
- یکپارچهسازی فرآیندهای مکانیزه با سایر نرمافزارهای سازمان
- ارائه وبسرویس روی فرآیندها به سایر نرمافزاری موجود سازمان
- پیادهسازی سرویسهای اختصاصی مورد نیاز برای فرآیندها و اتصال آن با Bizagi
شرایط احراز:
- تسلط به زبان برنامهنویسی ( # C یا Java)
- آشنایی با HTML-CSS – JavaScript
- تسلط بر پایگاه داده SQL Server
- طراحی گزارش و داشبورد با استفاده از نرمافزارهای گزارشسازی (Power BI)
- تحلیل روابط دیتابیس و طراحی فرمها
- تسلط در استفاده و ایجاد وبسرویس
- آشنایی با مفاهیم BPM (مزیت رقابتی)
- آشنایی با استاندارد BPMN 2.0 (مزیت رقابتی)
- آشنایی با نرمافزار Bizagi یا Camunda (مزیت رقابتی)
- محل خدمت: تهران _ میرداماد
- سابقه کار: 5 سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس اجرایی
شرح شغل:
- ایجاد ارتباط میان بخشهای مختلف سازمان در جهت اجرای برنامههای محولشده
- انجام مکاتبات، نامهنگاریها و برقراری ارتباط با سازمانهای بیرونی مطابق درخواست مدیریت ارشد
- تدوین گزارشات مورد نیاز واحد
- هماهنگیهای لازم در راستای برگزاری مراسم، همایش و…
- همکاری و همسویی با اهداف و امور محوله از سمت مدیریت ارشد
شرایط احراز:
- مهارتهای گزارشنویسی و گزارشدهی در زمان و کیفیت مناسب
- تسلط بر گزارشهای مدیریتی با powerpoint
- توانایی برقراری ارتباط مؤثر
- توانایی حل مسئله
- دارای روحیه تیمی و روابط عمومی خوب
- آشنایی با صنعت پرداخت (سابقه کار در صنعت پرداخت و بانکی در اولویت است.)
- محل خدمت: تهران _ شهرک صنعتی پرند
- سابقه کار: حداقل 2 سال مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
رئیس حسابداری صنعتی
شرح شغل:
- توانایی تهیه صورتهای مالی و گزارشات مدیریتی
- مسلط به نحوه محاسبات بهای تمامشده و تسهیم هزینهها
- تهیه گزارشات بودجه و مقایسه آن با عملکرد
- نظارت بر مراکز هزینه و کنترل اسناد مرتبط با آنها و راهکار جهت بهبود فرایندها و کنترل هزینهها
شرایط احراز:
- 30-45 سال سن
- تحصیلات: مدیریت مالی/حسابداری
- محل خدمت: تهران- جردن
- سابقه کار: حداقل 5 سال مرتبط
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس زیرساخت و شبکه
شرح شغل:
- آشنایی با Wireless Network، Telecommunication
- تسلط به زبان انگلیسی در سطح مطالعه متون تخصصی
- آشنایی با استاندارد ISO/IEC 27001
- تسلط به NAT،FORTINET ، FIREPOWER ، CCNP DC ، MIKROTIK، ISE، TROUBLESHOOT ، Documentation و R&D NETWORK DC
- آشنایی با نرمافزارهای PRTG MRTG , ZABBIX , Visio
- داشتن روحیه کار تیمی
- تسلط بر مبحث DMVPN
- تسلط بر انواع Routing protocol (BGP – EIGRP – OSPF)
- ONCALL 24*7
مهارتها و توانمندیهای تخصصی مورد نیاز:
- CCNP
- PRTG ,ZABBIX متوسط
- FortiGate
- FirePower
- MTCNA
- Linux متوسط
- Microsoft Visio
شرایط احراز:
- آشنایی با صنعت پرداخت
- دارای مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی برق الکترونیک
- مسئولیتپذیری
- محل خدمت : تهران _ میرداماد
- سابقه کار: 3 سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس فروش
شرح شغل:
- دارای روحیه یادگیری و پیگیری امور
- برخورداری از فن بیان و روابط عمومی بالا
- توانایی در جذب و نگهداشت مشتری
- توانمندی در تهیه گزارشات دورهای
- تسلط به مدیریت مناقصات
- تسلط به اصول و فنون مذاکره
- آشنا به تهیه طرحهای تجاری
- تسلط به امور مربوط به تهیه قراردادهای فروش و مدلهای قیمتگذاری محصولات
- آشنا به تهیه گزارشهای مطالعات بازار و نیازسنجی مشتریان
شرایط احراز:
- 28- 32 سال سن
- تحصیلات: کارشناسی مدیریت/ کارشناسی کسبوکار
- مسلط به OFFICE
- 5 سال سابقه کار
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
کارشناس استراتژیک
شرح شغل:
- همکاری در برنامهریزی و تدوین استراتژی سازمان
- دریافت برنامههای واحدها
- بررسی همسویی برنامهها با اهداف سازمان
- تعیین بودجه برای اجرای برنامهها
- کنترل هزینهها
- تهیه و ارائه گزارشات عملکردی از میزان جذب، تخصیص و هزینه کرد برنامههای بودجهای واحدها
- ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف
- نظارت و کنترل بر تحقق برنامههای مصوب در دورههای سازمانی تعیینشده
- کمک در تصمیمسازی به مدیران
- بررسی و اعلام نظر در خصوص طرحها و پروژههای پیشنهادی
- تهیه کارتهای امتیازی متوازن (BSC)
شرایط احراز:
- مدرک تحصیلی رشتههای مدیریت، مهندسی صنایع
- توانایی حل مساله
- روحیه انجام کار تیمی
- محل خدمت: تهران _ میرداماد
- سابقه کار: 5 سال سابقه کار مرتبط
- نوع همکاری: تماموقت
مزایای همکاری:
- ساعت کاری شناور
- امکان توسعه و ارتقا در مسیر شغلی
- بیمه تکمیلی
- پرداختهای مناسبتی
- وام
- پرداخت کارانه بر مبنای ارزیابی عملکرد
- امکان دسترسی به آموزشهای تخصصی بر مبنای ارزیابی عملکرد و شرایط احراز شغل
متقاضیان میتوانند درخواست و رزومه خود را با ذکر عنوان ردیف شغلی مورد نظر به آدرس ایمیل hr@kpec-co.com ارسال کنند.
سلام عرض ادب اگر این مهارت هارو داشتم چرا واسه فرد دیگری کار میکردم
همش هرمی.همش دروغ.همش کلاهبرداری..همش فرار ب اون سوی مرزها.همش حرام و ربا و مفت خوری