راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سرمایه‌گذاری در دمو تریدینگ اکسکوینو به ۴۰۰ میلیون دلار رسید / وجود بیش از ۱۸،۰۰۰ کاربر فعال در این بازار

با استقبال کاربران از ویژگی «دمو تریدینگ» پلتفرم رمزارزی اکسکوینو، سرمایه‌گذاری در این بازار به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار رسیده است.

یکی از دلایلی که افراد را از ورود به بازار رمزارز منصرف می‌کند، ترس از ریسک‌های موجود و نبود دانش و تجربه کافی برای معاملات است. این ترس ممکن است باعث از دست دادن سرمایه و جلوگیری از کسب سود شود.

پلتفرم رمزارزی «اکسکوینو» همواره به‌عنوان پیشتاز نوآوری و ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه رمزارز شناخته می‌شود. با در نظر گرفتن نگرانی‌های کاربران، این پلتفرم به‌تازگی ویژگی تحت‌عنوان «دمو تریدینگ» را معرفی کرده است. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به سرمایه اولیه و نگرانی از ریسک، در محیطی واقعی رمزارزهای محبوب را خریداری و معامله کنند.

برای استفاده به این ویژگی جدید، اکسکوینو ۱۰،۰۰۰ تتر مجازی (V-USDT) را برای هر کاربر در نظر گرفته است. این سرمایه مجازی به‌سادگی و با ورود به بخش «اکسکوینو مارکت» قابل دسترسی است.


استقبال از «دمو تریدینگ»


پس از گذشت تنها دو هفته از معرفی ویژگی «دمو تریدینگ»، بیش از ۱۸،۰۰۰ کاربر با استفاده از ارز مجازی خود، گردش سرمایه بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری را به ثبت رسانده‌اند. این رقم بی‌نظیر و بسیار بالاتر از پیش‌بینی‌های اولیه است.

با توجه به این استقبال گسترده، مسابقه‌ای تحت‌عنوان «مسابقه ترید» برگزار شده که کاربران می‌توانند با استفاده از سرمایه مجازی ۱۰،۰۰۰ تتری خود، سود کسب کنند و صاحب ۲ تا ۱۰ هزار تتر سرمایه واقعی برای ترید ‌شوند. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۰ مهرماه وقت دارند تا علاوه‌بر تجربه ترید در بازاری آزمایشی و با استفاده از کلیه امکانات اکسکوینو مارکت، از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.


«دمو تریدینگ» چیست؟


دمو تریدینگ بازاری شبیه به بازار واقعی ارز دیجیتال است؛ با همان امکانات و قابلیت‌ها. تنها تفاوت بازار آزمایشی یا دمو تریدینگ با بازار واقعی این است که دیگر نیازی به سرمایه اولیه نیست. درواقع، دمو تریدینگ فرصتی است برای علاقه‌مندان تا بدون ترس از دست دادن سرمایه، مهارت‌های خودشان را به‌عنوان یک تریدر ارتقا بدهند و کار با ابزارهای مختلف را یاد بگیرند. با استفاده از این ویژگی می‌توان انواع استراتژی‌های تریدینگ مثل اسکالپینگ، پرایس‌اکشن و … را تمرین کرد.

اکسکوینو پلتفرم رمزارزی ایرانی است که در طول ۶ سال فعالیت خود، همواره سعی کرده فناوری‌های روز دنیا را که استفاده از آن‌ها برای کاربران ایرانی با مشکلات متعددی همراه بوده را در بستری کاملا امن، در دسترس کاربران خود قرار دهد. این پلتفرم با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ رمزارز و ۲۲۰ جفت‌ارز، یکی از متنوع‌ترین کیف‌پول‌های موجود در بازار را به جامعه رمزارز ایرانی ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.