راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی آکادمی یوبیتکس / یادگیری آسان و رایگان مفاهیم ارزهای دیجیتال 

سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل تازگی این فناوری و مفاهیم آن با چالش‌های بسیاری همراه است. آموزش دیدن در حوزه رمزارزها یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازها برای ورود به این بازار است. اغلب آموزش‌های موجود در بازار رمزارزها به زبان فارسی طولانی و زمان‌بر بوده یا برای تهیه آنها نیاز به پرداخت هزینه است. آکادمی یوبیتکس با هدف برطرف کردن نیاز کاربران ایرانی به تهیه دوره‌های مختلف و یادگیری آسان مفاهیم ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده است. 


نحوه شناخت پروژه‌های کریپتویی


حتماً شما هم تا‌کنون نام بیت‌کوین را شنیده‌اید یا حداقل یکی از اطرافیان‌تان در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است. دلیل اشتیاق مردم سراسر دنیا به سرمایه‌گذاری در این بازار، دریافت سودهای کلان است؛ اما سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال دو لبه دارد؛ لبه اول آن سودهای نجومی و لبه دیگر آن ضررهای جبران‌نا‌پذیر است.

اگر شما هم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها هستید و قصد دارید در این بازار سود کنید، حتماً پیش از ورود به آن باید آموزش ببینید. در حال حاضر بیش از ۱.۸ میلیون رمزارز ایجاد شده که بیش از ۹۹ درصد از آنها هیچ ارزشی ندارند؛ بنابراین پیش از ورود و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ارزهای دیجیتال باید ابتدا آنها را به‌خوبی بشناسید و در موردشان تحقیق کنید. 

برای شناخت پروژه‌های کریپتویی می‌توان از چندین روش استفاده کرد:

  • مطالعه وایت‌پیپر پروژه
  • بررسی کدهای برنامه‌نویسی
  • بررسی تیم سازنده 
  • بررسی سرمایه‌گذاران
  • بررسی نحوه عملکرد پروژه
  • مطالعه سایت‌های معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال

در تمامی روش‌های بالا کاربران باید زمان زیادی را صرف شناخت پروژه بکنند و برای بررسی این موارد باید دارای تخصص نسبی در بازار ارزهای دیجیتال باشند. همچنین برای استفاده از سایت‌های معتبر کاربران باید مبلغی را برای استفاده از امکانات این سایت‌ها پرداخت کنند و همچنان زمان زیادی برای مطالعه پروژه‌ها بگذارند.


آکادمی یوبیتکس چیست؟


آکادمی یوبیتکس یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی سریع پروژه‌هاست و استفاده از این سرویس کاملاً رایگان است. همچنین تمامی آموزش‌ها در این سرویس به‌صورت پلکانی ارائه شده و کاربران می‌توانند با صرف زمان کوتاهی با تمامی اصطلاحات و مفاهیم کریپتویی آشنا شوند. علاوه‌ بر این در آکادمی یوبیتکس پروژه‌های به‌روز و معتبر معرفی شده و مورد بررسی قرار می‌گیرند. استفاده از این سرویس مزایای زیر را برای کاربران به همراه دارد: 

  • آموزش پلکانی مفاهیم
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه اضافه
  • صرف هزینه آموزش برای سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال
  • دریافت آموزش‌های صحیح و اصولی
  • استفاده از رفرنس‌های بین‌المللی در آموزش‌ها
  • آموزش به صورت طبقه‌بندی‌شده 

دسترسی به مطالب سطح‌بندی‌شده


یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آکادمی یوبیتکس ارائه مطالب به‌صورت طبقه‌بندی‌شده است. به عبارت ساده‌تر تمامی مقالات در آکادمی یوبیتکس سطح‌بندی شده و افراد می‌توانند به راحتی از سطح مبتدی با مبانی آشنا شده و به سطح پیشرفته برسند. همچنین مدت زمان تمامی آموزش‌ها بین سه تا هفت دقیقه است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به صرف مدت زمان طولانی مطالب را از ابتدایی‌ترین تا پیشرفته‌ترین سطح فراگیرند.   

استفاده از آموزش‌های صحیح و اصولی به کاربران بازار ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد پیش از سرمایه‌گذاری در این بازار با مفاهیم و ابعاد پرپیچ‌و‌خم پروژه‌ها آشنا شوند. این موضوع سبب می‌شود سرمایه‌گذاران با دید بازتری نسبت به ورود به بازار رمزارزها اقدام کنند و در نتیجه میزان ضرر آنها کاهش یافته و سود بیشتری دریافت کنند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.