راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام کرد / واریز کارمزد به خزانه دولت در حال انجام است

بنا بر اعلام آرش عسکری، مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، راه‌حل پیشنهادی مرکز جهت رفع اختلال درگاه پرداخت سامانه ستاد اجرایی شده و وفق بررسی و پیگیری‌های انجام‌شده، واریزی‌ها بدون مشکل در حال انجام است و مبالغ کارمزد به حساب خزانه‌ دولت به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی واریز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، در حال حاضر مطابق ابلاغیه‌های مرکز تتا، دستگاه‌های اجرایی و تأمین‌کنندگان می‌توانند عملیات واریز وجوه به حساب خزانه را انجام دهند و با ارائه فیش واریزی به دستگاه و همچنین بارگذاری تصویر آن و ارسال تیکت به سامانه ستاد، مراحل بعدی خرید خود را پیش ببرند.

ابلاغیه‌های ارسالی در راستای رفع اختلال مذکور عبارت‌اند از:

1- ابلاغ به کلیه دستگاه‌های مشمول قانون برگزاری مناقصات (با اصلاحات و الحاقات آن) و سایر مشمولان بخش عمومی

2- ابلاغ به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت ٣١ استان و جنوب کرمان

3- ابلاغ به خزانه‌دار کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی

عسکری تأکید کرد: «معامله‌کنندگان سامانه ستاد مواظب پیامک‏‌های ارسالی از سوی افراد سودجو یا ارسال شمارهحساب‌های دیگری برای برنده خرید باشند. حساب مورد نظر برای این مرحله به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی نزد خزانه دولت است و تأمین‌کنندگان باید به آن دقت کنند. اطلاع‌رسانی در این خصوص صرفاً از طریق وب‌سایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی انجام می‌پذیرد.»

عسکری در پایان افزود: «مطابق قانون، وجوه کارمزد تعیین‌شده در سامانه باید صرفاً به حساب خزانه دولت به شماره 4001062701029390 نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل واریز در تمامی شعب بانک‌ها با شماره شبا IR330100004001062701029390 به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی) با شناسه واریز/ پرداخت 312062782140186000114000405500 واریز شود. در این خصوص مقتضی است کارپرداز، مدیر تدارکات یا مقام اجرایی خرید در دستگاه‌های اجرایی، نسبت به راهنمایی برنده برای واریز وجه کارمزد (مطابق مبلغ اعلامی سامانه) به حساب اعلام‌شده و با شناسه مذکور در این بند اقدام و فیش واریزی را از وی (برنده معامله) دریافت کند. همچنین برنده معامله، ضمن ثبت تیکت در سامانه ستادایران، درخواست اعمال فیش و ادامه مراحل را درج کند.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.