راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیرعامل بانک تجارت: باید ضریب اطمینان خدمات الکترونیک افزایش یابد

 در سمینار آموزشی امنیت در بانکداری الکترونیک، بر لزوم رعایت امنیت در نرم افزارها،سخت افزارها و کلیه ابزارهای مورد استفاده در فضای مجازی تاکید شد.

در سمینار آموزشی امنیت در بانکداری الکترونیک که در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی برگزار شد، مقدم مدیر عامل بانک تجارت درباره اهمیت حفظ امنیت بویژه در فضای مجازی تاکید کرد.

مدیرعامل بانک تجارت اظهار داشت: باید به دنبال یافتن راهکارهایی باشیم که ضریب اطمینان را در استفاده از خدمات الکترونیک افزایش داده، برای کاربران خود محیطی امن ایجاد نماییم و firewall (دیوار حفاظتی) مناسب به وجود بیاوریم.

وی با تاکید بر لزوم آموزش به کاربران برای استفاده از خدمات الکترونیک گفت: باید حس اعتماد را در کاربران خود ایجاد نموده و ریسک استفاده از خدمات الکترونیک را به حداقل برسانیم.

 در خاتمه مقدم، درخواست همفکری و مساعدت همه جانبه از کلیه متخصصان این حوزه ابراز امیدواری کرد که در آینده بتوانیم امنیت فضای مجازی را به حداکثر برسانیم.

در این سمینار یکروزه که در چهار پانل تخصصی ،آموزشی برگزار شد درباره تجهیزات احراز هویت در بانکداری الکترونیک، مرکز عملیات امنیت، رمزنگاری و تجهیزات آن در بانکداری الکترونیک و محصولات و خدمات امنیتی بحث و تبادل نظر شد.

منبع: بانک تجارت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.