راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت یاس ارغوانی منتشر کرد / آگهی مناقصه عمومی برای خرید دستگاه‌های پرداخت بهای سوخت و کیوسک بانکی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در نظر دارد از بین شرکت‌های واجد شرایط برای خرید دستگاه‌های پرداخت بهای سوخت و کیوسک بانکی در قالب سه مناقصه مستقل به شماره‌های Y1402/11،Y1402/10 ،Y1402/09 به انتخاب پیمانکاران مورد نظر از طریق برگزاری مناقصه عمومی اقدام کند.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، این مجموعه از شرکت‌هایی که آمادگی و توانایی انجام موضوع مناقصه‌‌ را داشته و دارای سوابق و تجربیات مؤثر و مرتبط هستند، دعوت می‌کند تا از تاریخ درج آگهی تا ۱۹ شهریورماه با توجه به شرایط بیان‌شده، جهت دریافت اسناد مناقصه‌ها به شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی مراجعه کنند.

متقاضیان می‌توانند با ارائه فیش واریزی به مبلغ یک میلیون ریال بابت هر مناقصه به صورت مجزا به حساب شماره 4100000023 به نام شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی نزد بانک ملت و با هماهنگی قبلی به آدرس تهران، پاسداران، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، کوچه نارنجستان ششم، پلاک ۷، دبیرخانه کمیسیون معاملات (شماره تماس 23752222) مراجعه‌ کرده و اسناد مناقصه را دریافت کنند. مهلت دریافت اسناد و تحویل پاکات از تاریخ درج آگهی حداکثر تا ساعت ۱۶، مورخ ۱۹ شهریورماه سال ۱۴۰۲ انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.