راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهدای تندیس برند کارفرمایی به کسب‌وکارهای برتر حوزه منابع انسانی / تقدیر از دیجی‌کالا، ایرانسل و گروه انتخاب الکترونیک

راضیه مینایی / در رویداد برند کارفرمایی که توسط کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و با حمایت بانک تجارت برگزار شد، ضمن تقدیر از سه کسب‌وکار برگزیده حوزه منابع انسانی، به آنها تندیس ویژه «برند کارفرمایی» اهدا شد.

این کسب‌وکارهای برگزیده در ارتقای هویت ایرانی تأثیرگذار شناخته شده‌اند که از آنها با اهدای تندیس قدردانی به عمل آمد. در این قسمت از رویداد به «دیجی‌کالا»، «ایرانسل» و «گروه انتخاب الکترونیک» تندیس ویژه برند کارفرمایی اهدا شد. در آیین معرفی برگزیدگان و چهره‌های برجسته حوزه منابع انسانی، هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت؛ مجتبی توانگر، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس؛ ولی‌الله فاطمی، بنیان‌گذار گروه توسن؛ رضا قربانی، مؤسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و  علیرضا کشاورز، دبیر نصر تهران حضور داشتند.

اولین برندی که در این رویداد به آن لوح اهدا شد، دیجی‌کالا بود. کمال ریاضی، نماینده این شرکت گفت: «در ایران برندهای خیلی خوبی وجود دارند که با وجود تمام مشکلات و چالش‌ها روی پای خودشان ایستاده‌اند و با قدرت در حال پیشروی و ساختن هستند. امیدوارم بیشتر شاهد این دست برنامه‌ها باشیم و از این برندها تقدیر شود تا انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت‌شان باشد.»

برند دومی که از آن تقدیر به عمل آمد، ایرانسل بود. نماینده این برند، رضا موحدیان ضمن تشکر از مجموعه راه‌کار و بانک تجارت گفت: «ما همان‌طور که در بسیاری از اتفاقات پیشرو بودیم، در برند کارفرمایی هم پیشرو هستیم. به‌عنوان یک کارمند آرزو دارم شرکت‌ها روزبه‌روز بیشتر به سمت ارتقای برند کارفرمایی خود بروند و این اتفاقات باعث شود کسب‌وکارها بمانند و بسازند.»

گروه انتخاب الکترونیک سومین برندی بود که در این رویداد به آن تندیس اهدا شد. نماینده گروه انتخاب، فهیمی اشاره کرد: «بحث برند و برندینگ حلقه محبوب یک صنعت در یک کشور است. اقدامات خوبی در این مسیر شروع شده و امیدوارم ادامه داشته باشد. امیدوارم همان‌طور که در دنیا کشورهای مختلف را با برندهایشان می‌شناسند، در آینده‌ای نزدیک هر موقع اسم برندهای ایران آمد، به یاد مملکت‌مان بیفتیم.»

در ادامه این قسمت از رویداد برند کارفرمایی، از حامی این رویداد، بانک تجارت، با اهدای تندیس و لوح سپاس تقدیر شد.

متن لوح سپاس به این شرح است:

«توجه به منابع انسانی به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه یک شرکت و در کنار ساخت داستان و فرهنگ منحصربه‌فرد برای یک کسب‌وکار، مفهومی است که پرداختن به آن نقش کلیدی در حرکت به سمت نوآوری دارد.

یکی از پیش‌نیازهای دستیابی به نوآوری، باور به مسیری است که انتخاب کرده‌ایم. حضور پررنگ بانک تجارت به‌عنوان یک نهاد با ریشه و تأثیرگذار در تمام مراحل طراحی و برگزاری اولین رویداد «برند کارفرمایی» نشانه روشنی از عزم جدی آن مجموعه برای هموار کردن مسیر بهبود و رشد ایران عزیز است.

در همین راستا، بر خود واجب دانستیم از شما به عنوان حامی اولین رویداد برند کارفرمایی، تقدیر کنیم. بی‌شک تجربه، تعهد و توجه حضرتعالی و همکاران شما در مجموعه محترم بانک تجارت آینده نیکوتری برای این سرزمین رقم خواهد زد.»

گفتنی است که اولین دوره رویداد «برند کارفرمایی» روز هشتم شهریور 1402 در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد. این رویداد از سلسله‌رویدادهای کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار است و با هدف بررسی چالش‌ها، الزامات و فرصت‌های سازمان‌ها برای ساخت، تقویت و حفظ برند کارفرمایی، انتقال تجربه و واکاوی مفاهیم کاربردی و کلیدی در این زمینه و تجلیل از مدیران پیشکسوت و تأثیرگذار کسب‌وکاری کشور در حوزه منابع انسانی و فرهنگ‌ سازمانی برگزار شد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.