راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلات ویژه برای دارندگان دستگاه کارت‌خوان و درگاه پرداخت آنلاین متصل به بانک اقتصاد نوین / اعطای تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان

پذیرندگان دستگاه کارت‌خوان و درگاه پرداخت آنلاین (IPG) که حساب‌های متصل به ابزارهای پرداخت آنها نزد بانک اقتصاد نوین است، می‌توانند تا سقف پنج میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در طرح تسهیلاتی پیام که خدمتی جدید از این بانک است به پذیرندگان خدمات پرداخت الکترونیک اعم از صاحبان دستگاه‌های کارت‌خوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیک (IPG)، براساس معدل موجودی (دو، سه، چهار و شش‌ماهه) سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری، جاری بدون دسته‌چک و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی تسهیلات با نرخ‌های ویژه و مدت‌زمان بازپرداخت ۱۲ تا ۲۴ ماه اعطا می‌شود.

پذیرندگانی که حساب‌های متصل به دستگاه‌های پرداخت الکترونیک آنها به یکی از انواع حساب‌های بانک اقتصاد نوین متصل است می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات ویژه‌ طرح پیام به یکی از شعب بانک اقتصاد نوین در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین آنها می‌توانند با مراجعه به صفحه ویژه طرح پیام در پورتال رسمی بانک اقتصاد نوین، به صورت آنلاین میزان تسهیلات دریافتی خود را با توجه به معدل حساب، زمان بازپرداخت و… محاسبه کنند.

لازم به ذکر است که این تسهیلات در چهار نوع زیر به متقاضیان اعطا می‌شود:

  • تسهیلات مرابحه اقساطی با نرخ سود ۲۳ درصد بر اساس معدل موجودی سپرده قرض‌الحسنه جاری / جاری بدون دسته‌چک
  • تسهیلات مرابحه اقساطی با نرخ سود ۱۸ درصد بر اساس معدل موجودی سپرده قرض‌الحسنه جاری / جاری بدون دسته‌چک
  • تسهیلات قرض‌الحسنه اقساطی با کارمزد چهار درصد بر اساس معدل موجودی سپرده قرض‌الحسنه جاری / جاری بدون دسته‌چک
  • تسهیلات مرابحه اقساطی با نرخ سود ۲۳ درصد بر اساس معدل سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت
منبع روابط عمومی بانک اقتصاد نوین
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.