راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شش ترفند ساده برای مدیریت مالی حرفه‌ای / چرا باید از بلوبانک سامان استفاده کنیم؟

مدیریت کارها و امور زندگی به خودی خود یک چالش بزرگ است، حالا وقتی به سراغ مدیریت امور مالی می‌رویم، این چالش چندبرابر بیشتر و بزرگ‌تر می‌شود. در عصر دیجیتال وقایع و پدیده‌ها با شتاب زیادی تغییر می‌کنند و برای همین سازگاری با همه فناوری‌ها و ابزارها کار راحتی نیست؛ بنابراین بهتر است از ابزارهای بهینه‌‌ای استفاده کنیم که فر‌ایندهای پیچیده را به شکل ساده‌شده‌ای در اختیارمان بگذارند. 

به گزارش بلوبانک سامان، برای دستیابی به چنین ابزارها و سرویس‌هایی در زمینه مدیریت برنامه‌های مالی، بلوبانک سامان همراه افراد است. این نئوبانک با قابلیت‌ها و امکاناتی که صرفاً از طریق اپلیکیشن خود ارائه می‌دهد، مسائل مالی زندگی را به موضوعی ساده تبدیل می‌کند و رسیدگی به آنها را بیش از همیشه راحت و آسان می‌کند. فقط کافی است با نکات و ترفندهای آن آشنا شوید تا گوشی هوشمندتان به چوبی جادویی برای حل تمامی مشکلات مالی و بانکی‌تان تغییر شکل دهد.


ترفند‌های مدیریت مالی هوشمند


منوی صورتحساب در اپلیکیشن بلوبانک سامان که به‌عنوان صفحه پیش‌فرض ورود به اپلیکیشن در نظر گرفته شده، گزینه‌ها و قابلیت‌های متنوعی برای مدیریت مالی دارد که در ادامه بیشتر درباره آنها توضیح می‌دهیم.

  • مدیریت مالی: در قابلیت مدیریت مالی، هزینه‌ها و درآمدهای ماهانه افراد به‌صورت دسته‌بندی‌شده و با یک نمودار خطی که میزان آن را با میانگین سه ‌ماه گذشته مقایسه می‌کند، به نمایش درمی‌آید. افراد برای اطلاع از جزئیات در‌آمد و هزینه‌های ماهانه خود می‌توانند به بخش «دسته‌بندی» بروند تا از میزان دقیق هر کدام باخبر شوند. علاوه بر این قابلیتی به نام بودجه‌بندی در این بخش طراحی‌ شده تا افراد با درج مبلغی مشخص به‌عنوان سقف هزینه‌های ماهانه خود بتوانند به‌خوبی اهداف مالی‌‌شان در طول ماه را پیش ببرند.
  • بلوباکس: قابلیت دیگری که در منوی صورتحساب اپلیکیشن بلوبانک سامان وجود دارد، بلوباکس است. بلوباکس فرایند پس‌انداز را به‌خوبی برای کاربران هوشمند و بهینه می‌کند. قابلیت باکس در اپلیکیشن بلوبانک سامان افراد را قادر می‌کند برای هرکدام از اهداف خود یک صندوق پس‌انداز تعریف کنند. این صندوق‌ها یا اصطلاحاً باکس‌ها از حساب اصلی فرد کاملاً مجزا هستند و حین کارت کشیدن یا انتقال‌ وجه، مبلغ موجود در آنها محفوظ باقی می‌ماند. کاربران با بلوباکس می‌توانند به‌سادگی برای آنچه در آینده رؤیای خرید آن را دارند، پس‌انداز کنند و نظارتی دقیق‌تر و بهینه‌تر از همیشه روی آنها داشته باشند.
  • کاربران زمانی که وارد منوی صورتحساب می‌شوند، گزینه‌ای را با آیکون مربع و یک فلش داخل آن مشاهده‌ خواهند کرد. این گزینه به افراد امکان دریافت راحت و سریع صورتحساب‌ مالی‌‌شان را می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند صورتحساب خود را در بازه‌های ماه‌ جاری، یک‌ماهه، دوماهه، سه‌ماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله دریافت کنند. این سرویس از حساب بلوبانک سامان متقاضی در بازه‌ زمانی انتخابی، صورتحسابی تهیه می‌کند که به‌صورت PDF و اکسل می‌توان آن را دریافت کرد. با این گزینه می‌توان به‌سادگی و بسیار آسان مغایرت‌ها را بررسی و اصلاح کرد و دیگر برای دریافت یک صورتحساب ساده بانکی، دردسر طی کردن مراحل طولانی و طاقت‌فرسا را متحمل نشد.

ترفند‌های مدیریت هوشمند زمان


ممکن است برای شما پیش‌ آمده باشد یا در اطراف خود مشاهده کرده‌ باشید که گاهی افراد موعد پرداخت اقساط یا مبالغی مانند قبوض و اجاره‌‌ها را فراموش می‌کنند و به همین دلیل مجبور به پرداخت دیرکرد یا جریمه‌ای مشابه می‌شوند. در این رابطه نیز بلوبانک سامان ابزارهایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه به معرفی و بررسی آنها می‌پردازیم:

  • شارژ حساب: گزینه شارژ حساب، امکان انتقال وجه به‌ حساب بلوبانک‌تان را فراهم می‌کند. کاربران در این بخش به‌راحتی می‌توانند موجودی خود را شارژ کنند و از دردسرهای مراجعه به بانک‌ها برای انتقال وجه خلاص شوند. قابلیت شارژ حساب همچنین دارای حالت‌های خودکار و سریع است. در حالت خودکار با تعیین دوره‌های زمانی یا حداقل موجودی، حساب به‌صورت خودکار شارژ می‌شود. حالت سریع نیز با یک کلیک، اعتبار را به میزان تعیین‌شده شارژ می‌کند.

انتقال خودکار وجه: با انتقال خودکار وجه، نیازی به یادآوری انتقال‌هایی همچون اجاره یا اقساط نیست. این قابلیت به‌صورت خودکار انتقال‌ها را برای فرد انجام می‌دهد. فقط کافی است در صفحه انتقال‌ وجه، مشخصات حساب مورد نظر، تعداد دفعات و تاریخ واریز وجه را انتخاب کرد. دوره‌های واریز در فواصل مختلفی مثل روزانه، هفتگی یا ماهانه قابل تنظیم و تعیین است. پس از تعیین دوره نیز تاریخ‌های آغاز و پایان واریز را باید مشخص کرد. پس از تنظیم انتقال‌های خود، پرداخت‌ها به‌صورت خودکار و در زمان مشخص انجام می‌شود و کاربر می‌تواند وضعیت انتقال‌ها را با ورود به این لیست پیگیری کند.

  • پرداخت خودکار قبوض: این قابلیت که در بخش مربوط به قبض‌ در منوی فروشگاه اپلیکیشن موجود است، تمام قبض‌های خانه یا محل کار فرد را به‌صورت خودکار پرداخت می‌کند و دیگر نیازی نیست کاربران نگران خساراتی مانند قطعی و جریمه شوند و حتی وقت خود را صرف فکر کردن به آن کنند. کافی است با مراجعه به قسمت قبض‌ها سقفی برای پرداخت خودکار قبض‌ها تعریف کنند و در نهایت پس از قبول‌کردن موافقت‌نامه، گزینه فعال‌سازی را بزنند و از این قابلیت به‌راحتی بهره‌مند شوند.

ابزارها و قابلیت‌های هوشمند اپلیکیشن بلوبانک سامان، مدیریت زندگی را برای کاربران آسان‌تر و بهینه‌تر می‌کند و به کمک آنها پیچیدگی‌ها و سختی‌های مدیریت امور مالی به شکل خوشایندی ساده و راحت می‌شود.

بلوبانک سامان، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به‌ویژه قشر جوان شروع کرد. این نئوبانک با ارائه خدماتی کاملاً آنلاین و از طریق اپلیکیشن توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، می‌توانند به سایت بلوبانک مراجعه کنند. 

منبع روابط عمومی بلوبانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.