راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کسب رضایت مشتریان قدیمی با استفاده از باشگاه مشتریان / معرفی نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس

برای کسب‌و‌کاری که دارای مشتریان قدیمی است، نگه‌ داشتن مشتریان قدیمی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از صرف هزینه برای جذب مشتریان جدید خواهد بود؛ به‌ همین دلیل مدیران کسب‌وکارها سعی در راضی نگه داشتن مشتریان قدیمی برای مراجعه مجدد آنها دارند. مدیران موفق با ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان قدیمی می‌کنند.

به گزارش پارمیس، ایجاد باشگاه مشتریان با استفاده از نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس یکی از راهکارهای موفق در جهت کسب رضایت مشتریان قدیمی و نگه‌داشتن آنهاست که امروزه توجه بسیاری از مدیران موفق را به خود جلب کرده است. استفاده کردن از سیستمی که بتواند مشتریان سابق فروشگاه یا کسب‌وکار شما را وفادار نگه دارد، سبب افزایش چندبرابری فروش و در نتیجه رشد و ارتقای کسب‌وکار و سوددهی بالاتر خواهد شد.

مدیران دوراندیش با استفاده از این امکانات پیشرفته همیشه سعی در حفظ مشتری، حتی با صرف هزینه‌ بالاتر دارند. از طرفی با اعطای امتیازات ویژه به مشتریان جدید می‌توان آنها را هم به مشتریان دائم تبدیل کرد و این امر افزایش فروش را تقریباً قطعی می‌کند.


ویژگی‌های نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس


در گذشته برای حفظ مشتریان قدیمی باید با آنها تماس گرفته می‌شد و علت نارضایتی و عدم مراجعه آنها جویا می‌شد. اما امروزه با روی کار آمدن نرم‌افزار باشگاه مشتریان، پیگیری خرید مشتریان خیلی ساده‌تر شده است. این نرم‌افزار بازاریابی، تقریباً مشابه نرم‌افزار CRM عمل کرده و اطلاعاتی از قبیل سن مشتری، مشخصات فردی، شماره تلفن، آدرس، خریدهای قبلی و غیره را ثبت می‌کند تا مدیران کسب‌وکارها بتوانند شناخت دقیقی از مشتری خود داشته باشند و با این شناخت به ایجاد ارتباطی قوی‌تر با خریداران بپردازند.

از طرفی زمانی‌ که مدیران کسب‌وکارها متوجه مشکلات و نارضایتی مشتریان خود از طریق باشگاه مشتریان می‌شوند، می‌توان با چند تکنیک ساده مانند برگزاری جشنواره‌ها، تخفیف‌های ویژه و ارائه هدایای کوچک مجدداً توجه مشتری را به سمت کسب‌وکار خود جلب کرده و خریدارهای ناراضی را به مشتری‌های دائمی خود تبدیل کرد. از این رو خرید نرم‌افزار باشگاه مشتریان یکی از کارهای مهم برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

  • ایجاد جشنواره و کمپین‌های مختلف: با ایجاد کمپین‌های منظم و در نظر گرفتن مزایای ویژه برای خریدهای مشتریان می‌توان نسبت به حفظ مشتریان و متقاعد ساختن آنها برای خریدهای بعدی نیز برنامه‌ریزی درستی داشت.
  • راه‌اندازی کیف پول دیجیتال یا Cash Back: با استفاده از کیف پول دیجیتال، مشتریان برای بازگشت به مجموعه اقتصادی (فروشگاه) بیشتر ترغیب می‌شوند.
  • تصمیمات راهبردی دقیق و بهتر: مدیران معمولاً با استفاده از گزارش‌های مرتبط با باشگاه مشتریان و مقایسه آن با آمار فروش به کیفیت و کارآمدی محصولات مختلف خود پی می‌برند و برای آینده خود برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهند داد.

امکانات نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس


مجموعه‌های اقتصادی برای بالا بردن رضایت مشتریان خود از خدمات‌شان، نیازمند داشتن امکاناتی مانند تخفیفات و پروموشن‌ها، اشانتیون و غیره هستند. نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس امکانات متنوعی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند رضایت مشتریان خود را به حداکثر برسانند.

  • امکان ثبت تخفیفات و جشنواره‌ها
  • امکان محدود کردن تخفیفات به شخص یا اشخاص خاص
  • امکان محدود کردن تخفیفات به کالا یا کالاهای خاص
  • امکان محدود کردن پروموشن‌ها به نوع تسویه خاص
  • امکان محدود کردن جشنواره‌ها به بازه زمانی خاص
  • امکان تعریف این تخفیفات بر اساس تعداد خرید یا مبلغ خرید مشتریان
  • امکان تعریف کالای هدیه یا اشانتیون بر اساس بازه تعدادی یا مبلغی خاص
  • امکان تعریف کیف پول دیجیتال برای مشتریان
  • امکان مشخص‌ کردن گروه مشتریانی که می‌توانند از امکانات کیف پول دیجیتال استفاده کنند.
  • امکان مشخص کردن محدودیت‌های مبلغی کیف پول دیجیتال
  • امکان استفاده از نرم‌افزار CRM برای ارتباط به شکل تماس، پیامک یا قرار ملاقات

مزایای برنامه باشگاه مشتریان پارمیس


نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس مزایای زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آنها بتوانند بدون دغدغه با مشتریان خود به شکل کامل در ارتباط کارآمد باشند و رضایت آنها را از مجموعه به حداکثر برسانند. از مزایا و کاربرد سیستم باشگاه مشتریان پارمیس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفظ ارتباط با مشتریان قدیمی و جدید
  • تعریف انواع تخفیفات و پروموشن‌ها
  • وفادار کردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی
  • اعطای شرایط فروش ویژه در بازه‌های زمانی مختلف
  • بهبود تجربه خرید مشتریان
  • دسترسی سریع به اطلاعات و سلایق مشتریان
  • مقرون به‌صرفه‌ بودن؛ افراد با استفاده از نرم‌افزار حسابداری باشگاه مشتریان پارمیس‌استار با کمترین هزینه، می‌توانند مشتریان‌شان را بیشتر جذب مجموعه کنند.
  • افزایش فروش؛ مشتریان برای استفاده از امتیازات سعی در افزایش خرید خود خواهند داشت.

در این مقاله در مورد مزایا، امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار باشگاه مشتریان پارمیس به طور کامل صحبت کردیم.

متقاضیان برای خرید یا دریافت نمایندگی نرم‌افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می‌توانند با شماره 02187758 تماس بگیرند یا به وب‌سایت پارمیس مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.