راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی اکسکوینو از «دمو ترید» با ۱۰ هزار تتر مجازی / تجربه ترید آزمایشی در بازار

اکسکوینو با رونمایی از «دمو تریدینگ» امکان ترید آزمایشی برای تمامی کاربران را فراهم کرده است. افرادی که تمایل دارند در حوزه ترید تخصصی پیشرفت کنند، این امکان را دارند تا بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه و هزینه‌های مرتبط با ترید، مهارت‌های لازم را در محیط دموترید کسب کرده و همچنین تجربه خود در زمینه ترید را ارتقا دهند.

دمو ترید اکسکوینو، محیطی است که تمامی امکانات موجود در اکسکوینومارکت در آن به کاربران ارائه می‌شود. در این بازار آزمایشی، جفت‌ارزها به‌صورت مجازی پیاده‌سازی شده‌اند. کاربران به راحتی می‌توانند تا ۱۰ هزار تتر مجازی (V-USDT) را به حساب خود اضافه کنند و با این مبلغ، ترید آزمایشی را با استفاده از تمام امکانات اکسکوینومارکت تجربه کنند. از جمله امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، می‌توان به سفارش محدود، سفارش آنی، سفارش حد سود و ضرر و سفارش‌گذاری OCO اشاره کرد.

به علاوه، با استفاده از دمو ترید (بازار آزمایشی)‍، افراد قادر خواهند بود تاریخچه تمام معاملات خود را مشاهده کنند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا براساس عملکرد تمرینی خود، استراتژی‌های بهتری برای ترید در بازار واقعی تدوین کنند و با خیالی آسوده به ترید و سرمایه‌گذاری واقعی بپردازند.

اکسکوینو با بیش از شش سال سابقه در زمینه معاملات رمزارز و با پشتیبانی از بیش از ۲۶۰ نوع رمزارز و ۲۳۵ جفت‌ارز، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی رمزارز در ایران است. این پلتفرم امکانات گسترده‌ای در زمینه ترید و سرمایه‌گذاری رمزارز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان برای شروع کار با دمو ترید اکسکوینو، کافی است به وب‌سایت اکسکوینو مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنند. ساخت حساب کاربری به افراد اجازه می‌دهد به صورت آزمایشی و بدون هیچ هزینه‌ای، با تمام امکانات اکسکوینومارکت آشنا شوند و ترید را تجربه کنند.

منبع اکسکوینو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.