راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت راهبرد هوشمند شهر معرفی شدند / انتصاب هادی ابراهیمی ‌به‌عنوان مدیرعامل

مراسم معارفه هادی ابراهیمی مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند شهر برگزار شد. او پیش‌ازاین قائم‌مقامی مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر را برعهده داشت. در این مراسم اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت راهبرد معرفی و از حسام حبیب‌اله رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل قبلی شرکت تقدیر شد.

 در مراسم معرفه مدیرعامل جدید، علی نوری به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره، ایمان عیسی زاده در سمت نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و محمد کشتگر به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره معرفی شدند. پیش‌ازاین حبیب‌اله مدیرعامل و عیسی زاده رئیس هیئت‌مدیره و نوری عضو هیئت‌مدیره راهبرد هوشمند شهر بوده‌اند.

شرکت راهبرد هوشمند شهر از مجموعه شرکت‌های بانک شهر است و در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه خدمات تخصصی و مشاوره در حوزه انفورماتیک و فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرد. ایجاد و تاسیس، مشارکت و سرمایه‌گذاری توسعه و تکمیل، خدمات و پشتیبانی مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های مختلف صنعت سیستم‌های حمل و نقل درون شهری، بازرگانی، خرید و فروش و واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز کامپیوتری و فناوری اطلاعات و ارتباطات اجرا و پیاده سازی، بهره‌برداری، نصب و راه‌اندازی و پشتیبانی و تامین قطعات و تجهیزات در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و سامانه‌ها اطلاعاتی از مجموعه خدمات راهبرد است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.