راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تاپ دارای بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال در خرداد ماه

تجارت الکترونیک پارسیان در گزارش خرداد ماه شاپرک، مالک بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال شد.

به گزارش روابط عمومی تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) بر اساس گزارش شاپرک، در خرداد ماه به تعداد کارتخوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی شبکه پرداخت کارت کشور نسبت به ماه گذشته افزوده شده است که در این بین شرکت «تجارت الکترونیک پارسیان» با سهم بازار 59.60 درصد و پشتیبانی از بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال در جایگاه نخست قرار دارد.

علاوه براین نیز در شاخص مقایسه سهم هر شرکتPSP از تعداد هریک از ابزارهای پذیرش فعال سیستمی، در ابزار پذیرش اینترنتی بالاترین تغییر سهم در شرکت «تجارت الکترونیک پارسیان» با افزایش 3.13 درصدی صورت گرفته است.

در خرداد ماه، این شرکت توانست در شاخص اثربخشی به رقمی بالاتر از یک، دست پیدا کند. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ها بر روی کارتخوان‌ها، بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایشان از کل کارتخوان‌های کشور بوده است؛ به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان‌های فروشگاهی این شرکت‌ها به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکت‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

همچنین شاخص اثربخشی شرکت تاپ در اردیبهشت ماه عدد 1.043 بود که در ماه خرداد به عدد 1.052 رسیده است. همچنین شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان‌های فروشگاهی تراکنش‎دار نیز تجارت الکترونیک پارسیان از عدد 1.061 به عدد 1.070 رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.