راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تسهیلات ویژه آیتول برای صدور بیمه شخص ثالث / شرط تسویه عوارض آزادراهی قبل از صدور بیمه‌نامه

آیتول، ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه خودرویی، امکانی را فراهم کرده است تا کاربران به صورت یکپارچه، نسبت به پرداخت عوارض و تمدید بیمه شخص ثالث خودروی خود اقدام و از تخفیف 100 هزار تومانی برای پرداخت عوارض آزادراهی بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی آیتول، بر اساس قانون جدید صدور بیمه شخص ثالث، مبنی بر شرط تسویه عوارض آزادراهی قبل از صدور بیمه، آیتول شرایط پرداخت عوارض آزادراهی و تمدید بیمه شخص ثالث را تسهیل کرد.

مزیت خرید بیمه شخص ثالث با آیتول، امکان استفاده از تخفیف 100هزار تومانی آیتول برای تسویه عوارض آزادراهی است و بر این اساس، مالکان خودرو می­توانند با استفاده از این تسهیلات ویژه، خودروی خود را بیمه کنند.

مالکان خودرو با ورود به وب‌سایت یا اپلیکیشن آیتول، پس از ثبت سفارش خرید و یا تمدید بیمه‌نامه‌ شخص ثالث، در کمتر از ۲ ساعت، پیامکی حاوی لینک نسخه الکترونیکی بیمه‌نامه خود را دریافت می­کنند. بر اساس بخشنامه بیمه مرکزی و پلیس راهور، کاربران نیازی به اخذ نسخه فیزیکی ندارند و دارا بودن نسخه الکترونیکی بیمه­نامه (به همراه کد یکتای ارسال شده در پیامک آیتول) برای خرید بیمه نامه معتبر است.

فرایند صدور بیمه‌نامه‌هایی که بعد از ساعت ۲۱ (در روزهای کاری) و بعد از ساعت ۲۰ (در روزهای تعطیل) ثبت می‌شود، به روز بعد موکول خواهد شد.

آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، جهت تحقق وعده برند خود، مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، در کنار ارائه خدمات بیمه‌ای، خدمات متنوعی شامل پرداخت خلافی خودرو، مالیات نقل و انتقال خودرو و … را ارائه کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.