راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نقش برداشت آنی در سنجش امنیت صرافی رمزارزی / ارائه خدمات برداشت آنی تومان در صرافی ارز دیجیتال تبدیل

معیارهای مختلفی برای سنجش امنیت یک صرافی ارز دیجیتال وجود دارد که برداشت آنی یک معیار مهم‌ و امنیتی‌ در کنار سایر فاکتور‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی صرافی تبدیل، این صرافی ارز دیجیتال، به کاربران این امکان را می‌دهد تا ضمن معامله بیش از ۲۷۰ ارز، به صورت آنی تسویه کرده و سرمایه خود را از طریق بانک‌های متعددی برداشت کنند.


برداشت آنی؛ یک مزیت در صرافی‌های ارز دیجیتال


برداشت آنی از آن جهت برای کاربر حائز اهمیت است که اگر هر لحظه نتواند به دارایی خود دسترسی داشته باشد، حس اطمینان بین کاربر و صرافی رمزارزی  ممکن است با چالش مواجه شود. 

یکی از اصلی‌ترین اهداف توسعه رمزارزها در بازار ارز دیجیتال و بلاکچین، افزایش سرعت دادوستد در سطح جهانی و کاهش حداکثری زمان واریز و برداشت پول است. همین سرعت بالا یکی از دلایل علاقه روزافزون افراد به بازار ارزهای دیجیتال است. در همین راستا سولانا در میان کاربران این حوزه به عنوان جایگزینی شایسته‌ برای اتریوم قلمداد شد.

همان‌طور که پیشتر گفته شد، سرعت یکی از اساسی‌ترین مزیت‌های این حوزه است و کسب‌وکارهای زیادی نیز در حال استفاده از این مزیت بازار هستند. برداشت آنی و تسویه حساب آنی تومان، یک مزیت مهم‌ در صرافی ارز دیجیتال تبدیل است.


امکان برداشت آنی تومان در صرافی ارز دیجیتال تبدیل


صرافی ارز دیجیتال تبدیل، یکی از صرافی‌های داخلی ارز دیجیتال است که امکان برداشت آنی را ارائه می‌دهد. این صرافی به جهت افزایش اطمینان کاربران، امکان برداشت لحظه‌ای با امنیت بالا و بدون اختلال را فراهم کرده است.

کاربران ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل می‌توانند در زمان کمی برای برداشت پول خود از پلتفرم اقدام کنند و لازم نیست بیست و چهار ساعت در انتظار تسویه باشند؛ فرایند برداشت پول در صرافی تبدیل به صورت آنی و در کسری از ثانیه انجام می‌شود.

این نوع برداشت لحظه‌ای برای تمام کاربران تبدیل و در بانک‌هایی مانند ملت، ملی، سامان، آینده، صادرات، تجارت، سپه، کشاورزی، پاسارگاد، پارسیان، شهر، رسالت و… میسر شده است. 

 لازم است بدانید که صرافی ارز دیجیتال تبدیل از ۲۷۰ رمزارز مختلف پشتیبانی می‌کند و در تلاش است که تمامی نیازهای کاربران را در یک پلتفرم واحد، پوشش دهد.

منبع رسانه رمزارز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.