راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره ناواکو برگزار شد / انتصاب مزدک علی‌مددی به عنوان مدیرعامل ناواکو

روز دوشنبه،‌ پنجم تیرماه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات ناواکو منصوب شدند. بر این اساس، مزدک علی مددی به عنوان مدیرعامل، حمید کردبچه به عنوان رئیس هیئت‌مدیره و عبدالرضا شاکری به عنوان عضو هیئت‌مدیره معرفی شدند. پیش از این سیامک خاوری عهده‌دار سمت مدیرعاملی این شرکت بود.

به گزارش روابط عموی شرکت ناواکو، روز دوشنبه  ۵ تیرماه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت ناواکو با حضور علی عسکری سرپرست بانک مسکن و اعضای هیئت‌مدیره این بانک و شیرزادی مدیرعامل گروه مالی و جمعی از مدیران ارشد مجموعه بانک و گروه مالی بانک مسکن در سالن جلسات شرکت ناواکو برگزار شد.

در این جلسه از زحمات سیامک خاوری مدیرعامل سابق ناواکو و غلامرضا داداش‌زاده تقدیر به عمل آمد.

علی عسکری، سرپرست بانک مسکن در مراسم معارفه ضمن تأکید بر شایستگی‌ها و توانایی‌های مدیران جدید و تجلیل از تلاش‌های مدیریت قبلی بر لزوم توسعه فعالیت‌ها و نوآوری‌های جدید تأکید کرد و گفت: «شرکت ناواکو به عنوان تنها بازوی اجرایی بانک مسکن در حوزه فناوری اطلاعات همواره، یکی از مهم‌ترین اهرم‌های بانک در توسعه اهداف آرمانی آن است و پیشرفت و اعتلای بانک مسکن در صنعت فناوری مالی ملزوم به ارتقاء سطح علمی و کیفی ناواکو است لذا همواره این شرکت کانون توجه مدیران ارشد بانک مسکن و گروه مالی بوده و نتایج و دستاوردهای ناواکو مورد رصد ایشان قرار گرفته است.»

او همچنین افزود: «مدیران قبلی نیز با دلسوزی و تلاش متخصصانه و متعهدانه خود همواره در پیشرفت ناواکو سهیم بوده‌اند و امیدواریم کادر مدیریتی جدید نیز با انتقال تجربه و دانش خود در این شرکت ضمن تکیه بر توانایی متخصصان مجموعه ناواکو، بتوانند در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانکی جایگاه را همواره محفوظ بدارند.»

منبع روابط عمومی شرکت فناوری اطلاعات ناواکو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.