راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شماره جدید فصلنامه فناوری‌های مالی با موضوع «مدیریت منابع سازمانی» منتشر شد

چهارمین شماره از فصلنامه فناوری‌های مالی با نگاهی تخصصی به مفهوم مدیریت منابع سازمانی منتشر شد. در این شماره، صاحب‌نظران و مدیران ارشد سازمان‌ها، مفهوم و کارایی استفاده‌ از ERP را در سازمان‌ها مورد بررسی قرار داده‌اند.

شماره چهارم از فصلنامه تخصصی فناوری‌های مالی همانند شماره‌های پیشین، رنگ و بوی کتابی پژوهشی دارد و عموم مطالب آن با نگاهی پژوهشی سعی بر پاسخ به سوالات جاری سازمان‌ها و مدیران سازمان‌ها دارد و در آن تلاش شده تا علاوه بر تحلیل ترندهای مرتبط با  ERPانواع چالش‌ها در پیاده‌سازی این راهکار نیز مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

در شماره چهارم، نظر بیش از ۱۵ مدیر ارشد و متخصص درمورد سیستم نرم‌افزاری ERP  و چالش‌های پیاده‌سازی آن در سازمان‌ها، گردآوری و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است. در دو عنوان «رابطه فرایندها و مدل‌های کسب‌وکار بانک و بیمه» و «فرایندکاوی در صنعت مالی» به مفهوم فرایند در سازمان پرداخته شده و سپس با نگاهی تطبیقی و بر اساس نیاز کسب‌وکار، این راهکار سازمانی مورد تحلیل و واکاوی قرار گرفته است.

در این فصلنامه، روزبه زند، مدیر واحد راهکارهای سازمانی داتین در مقاله‌ای سعی کرده به نقش ERP در افزایش بهره‌وری و هدف‌مندی فرایندهای مالی بپردازد و مزایای آن را در سازمانی که ERP در آن پیاده‌سازی شده، تصویر کند. او همچنین به این پرسش پاسخ داده که برای رسیدن به ERP مطلوب چه گام‌هایی باید برداشته شود.

نظرات مدیرانی از شرکت گسترش فناوری‌های نوین بانک کشاورزی، چارگون، بیمه دی و… در این شماره نیز منعکس شده تا فضای فصلنامه حال و هوای ارائه تجربه مستقیم نیز به خود بگیرد و سبب شود مفهوم ERP بر اساس واقعیت و به‌منظور استفاده کارشناسان و متخصصان این حوزه، تشریح و تبیین شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آخرین شماره از فصلنامه فناوری مالی را از طریق این لینک دریافت کنند و نظرات و پیشنهادهای خود را درمورد چهارمین شماره از فصلنامه‌ فناوری مالی با ما در میان بگذارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.